PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 1000 (2004)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník MarcuS
Vloženo 21.4.2010
Aktualizováno 3.10.2010
Zobrazeno 3 076x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7.3

Popis motorky


Tuhle jsem fakt nechtěl, ale jak říká moje žena: "Vodříkanýho chleba nejvěčí krajíc..."

Více fotografii

Výška jezdce: 188 cm

Recenze

GSX-R 1000 K4 limited E. Cesta jen na technickou a šup zpátky. Na začátek zajímavý, že mi to STK prošlo, páč zadek je skoro na plátno a předek má takový hrby, že vypadá jak tri-ovál vod Jošimury:o) Zřejmě se technik-komisař dobře vyspal. Jak to jede povim až jí vobuju.
27.4.10 Teda vobutá eště pořád není, ale todle sem napíšu. Buď stárnu a nebo ta herka jede. Myslím to tak, že se mi po 500ti kilometrech eště nepodařilo rozsvítit kontrolku řazení nastavenou v 11000... Bavíme se o okreskách, ne dálnici. Jednička jde tak, že moc. Nejde vytočit, páč předek jde k nebesům ať dělám co dělám. Řadim tedy dva a to sme někde pod 200 s kolem poskakujícím nad silnicí a ups, další zatáčka. Je to možný? Buď se ty rovinky nějak přes zimu zkrátily a nebo ten gixer-mixér jede. A že asi jo, dokazuje i to, že mám ňák víc práce to dobrzdit a smotat do zatáčky. Jo, je to pěkný svezení!

25.6.10 Tak první věc co musím uvézt na pravou míru je ta kontrolka řazení. Já jí nerozsvítil ani ve 13ti tisících a to proto, že se musí nejdřív zapnout:) No někdy ty manuály nejsou úplně marný... Trochu se nám vyletnilo a tak kilometry naskakujou. Blížíme se ke třem tis. a je tu trochu střízlivění. K motoru mám asi tolik, že je to pěkný, plynulý a táhne bez kopanců(škoda:o). Že jede pěkně nahoře už jsem psal. Vyloženě špička tam není, ale zase neumře hned po papírovym vrcholu a jede až do omezovače. Po těch kilometrech už to neni takovej trhač, ale po pravdě poctivě dát plnej a držet jí vod jedničky už chce trochu cviku. Největší překvápko je ale spodek. Jako ten spodek uplně nejníž. Vono to jede na 6tku 30km/h a bez protestů se to rozjede jak prd!!! Žádný škubání. Prostě pružnost motoru je vynikající. Sice nevim, jestli je to pro tenhle typ motorky důležitý, ale na takový to domácí turistění je to praktický. Taky je zajímavý, že jede v pohodě - svižně - snad i pod 7l na 100 - což moc nechápu. Když knedlim, tak klasika k desíti, ale to už musíš tahat hustokrutě:o)
Teď se teda posuneme k podvozejku a tam už to nijak slavný není. Mám z toho takovej neurčitej pocit, až jakoby šasí malinko nestíhalo za motorem. Né že by se vyloženě kroutila, ale teda je to takový gumídkový. Prostě gumový - divně. Na hrbech pomalejš to poskakuje, říkám si, že je podvozek tvrdej, ale jak se přídá, tak v táhlejch hrbolatejch se to žmolí pod zadkem. A pak co s tim? Utáhnout/povolit? -nevim. Ještě to pozkoušim. Co mi připadá takový trochu mimo mísu je ten z fabriky instalovanej tlumič řízení. Teda nevim, jestli neni tem můj ňák háklej, ale dojem je, že nefunguje nebo skoro nefunguje. Už jsem měl tu čest s řídítkama na výjezdu skoro k dorazům a teda nemyslim si, že bych tak mocně tahal...:) Zajímavý je, že jak už je gumovej ten podvozek, tak stejně k tomu udělaly i brzdy. První dvě/tři vostřejší zmáčknutí v kalupu dobrý, ale začnou měknout až překvapivě brzo. A to se k týhle chrchle teda nehodí. Jinak jsou fajný a zlatý radiály se mě moc líběj, ale na to nezabrzdíš jmr. Zadní brzda je výborná, to chválim a i se slušnym tlakem na pedál se zadek neutrhne. Když si tak promítám, jaký to s ní vlatně je, tak celkově dobrý(ale dobrý je za tři, že?). Sedí se na tom slušně, na sporťáka se dá mluvit i o pohodlí. Navíc jak je to přece jen ještě kus motorky - myslim VELKÁ, tak i já se svejma stodevadesáti nemám problém se naskládat za plégo.
Design je - jak jinak - hodně individuální, ale u mě je to na 75%. Barevně povedený a po pravdě na fotkách vypadá hůř, než ve skutečnosti. Nic výstředního, ale ani úplná tuctovka. Závěrem asi tak, že už jsem přibalil i spolujezdce a to je fakt tragédie. Plyn tak napůl a jinak svíce. Zatáčet to taky nechce no a na ťuknutí do brzdy se baťoch vodlepuje vod sedačky. S roštěnkou dobrý, ale tu zase svezeš jednou a do smrti s tebou nepromluví:o) Pro dnešek končíme - valim dom. Stay tuned...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
sorbon
sorbon napsal 09.01.11 v 16:20

tak táto mašina je už moje a ještě dlouho bude

Mario3
Mario3 napsal 29.07.10 v 17:40

10b

MarcuS.
MarcuS. napsal 03.05.10 v 10:52

Na to, že je Zuzka 6 let starej verk, to jede

dennygsxr
dennygsxr napsal 02.05.10 v 08:46

Je to prostě raketa

Více komentářů



TOPlist