PROFIL MOTORKY

Yamaha TDM 900 (2004)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Dave1975
Vloženo 3.4.2010
Aktualizováno 18.3.2011
Zobrazeno 4 239x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Opravdu pohodová a Téměř Dokonalá Motorka pro velký kluky.

Recenze

Je to moje první sezóna na TDM 900, takže uvidíme. Nicméně už mám najeto cca 500 km a zatím velká spokojenost. Před tím jsem sedlal FZ6 Fazera 2006 souběžně s Hondou VT 1100 Shadow Spirit 1988 a tak jsem zjistil, že Fazer je spíše vysokootáčková sportovněji laděná motorka, která si to užije hlavně na dálnici (naše okresky jsou pro svoji kvalitu spíše nevyhovující). To Honda Shadow je zas úplně jinde, na dálnicích (když nelze jinak) se trápí, každá jamka na našich skvělých okreskách jí také hezky rozhodí a na dojíždění do práce (Praha) to také není nejlepší volba. A tak padlo rozhodnutí, že si musím pořídit něco univerzálnějšího, motorku která zvládne dlouhé dálniční přesuny, dojíždění do práce (Praha) a víkendovou projížďku po Království českém na těch našich skvěle upravených okreskách a nemuset přitom zuřivě vytáčet motor do závratných výšek, když je třeba na silnici předjet nějaký ten pomaleji se ploužící povoz. BMW 1200 GS byl a bohužel stále je pro mne finančně nedostupná motorka a tak padla volba na TDM 900, která sice není až tak do terénu jako GS, ale mé výše uvedené požadavky by splňovat mohla a nějakou tu polňačku v rozumné rychlosti zvládne snad také. Ostatně uvidíme po sezóně 2010.

Za asistence velkého motorkáře Jardy (mali BMW 1200GS) jsem spáchal na TDMku základní servis:

Výměna oleje + filtr - celkem bez problémů
Výměna vzduchového filtru - aby se mohla zvednout nádrž, tak se musí sundat většina plastů
Výměna svíček - tak to je děs, čekali jsme, že když vyndáme airbox pod nádrží, tak máme cestu ke svíčkám volnou, ale ouha tudy cesta nevede. Po následném bližším ohledání TDMka nám nezbývá nic jiného než odmontovat chladič a zaútočit na svíčky zepředu, ikdyž ani to není zrovna nejlehčí, ale asi bohužel jediný způsob, jak svíčky vyměnit. Jardovy značně urážlivé a hanlivé komentáře na adresu mé Téměř Dokonalé Motorky při této výměně svíček shrnu pouze do jedné jeho publikovatelné věty: "Zlaté BMW!!!"

Na moto jsem ihned koupil vyšší plexi, padací rámy a nosič s kufrem Maxia 55l vše od givi. Padací rámy od givi spolehlivě ochrání celý motor a kufr Maxia 55l je prostě největší a je super. Dále jsem v servisu Yamaha ve Vrbovce nechal TDM přezout na nové pneu Metzeler RoadTec a kvalita jízdy s novými a správně vyváženými pneu se v prvních zatáčkách ihned projevila... prostě super nářez

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
andy_k6
andy_k6 napsal 17.02.11 v 21:37

COMPANY
COMPANY napsal 04.02.11 v 13:10

Váňa
Váňa napsal 10.04.10 v 10:18

Zdravím TéDéMáře. Svíčky se dají vyměnit jen s vyndáním air-boxu (zájemcům pošlu foto). Na kmitámí řidítek má vliv stav přední pneu a zkus přitvrdit zadní pérování, mě to pomohlo...

Roman_ST1
Roman_ST1 napsal 03.04.10 v 21:07

Díky Podle manuálu by se měla stejně po 4letech měnit voda v chladiči, takže jej asi vypustím a udělám to při jednom.
Jinak já jsem na tom s kilometrama stejně jako Dave, letos 500km, loni 100km když jsem si ji vezl v listopadu domů

.MALI.
.MALI. napsal 03.04.10 v 20:09

Chladič jsme sundali z držáků a odpojili jsme jen horní hadice - voda v chladiči zůstala. Takže jsme ho jen trochu šoupli dolů, aby byl lepší přístup, ale i tak pěkná pakárna. Přeji příjemnou zábavu

Více komentářů



TOPlist