Vlastník | Stromák | |
---|---|---|
Vloženo | 22.3.2010 | |
Aktualizováno | 23.3.2010 | |
Zobrazeno | 2 700x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
Vlastník | Stromák | |
---|---|---|
Vloženo | 22.3.2010 | |
Aktualizováno | 23.3.2010 | |
Zobrazeno | 2 700x |
Ještě bych dodal, že MBX 80 je vodou chlazená, kdežto MB-8 je vzducháč. Jiné jsou taky sklony uložení motoru.
JJ je to tak 2T a 4T spolu nemají moc polečného a každý chce to svoje.
Mimochodem tohle není Honda MBX 80, ale Honda MB-8. MBX je trochu kultivovanější a novější stroj. Pozná se to krom kol, budíků, plastů, tvaru nádrže, hlavně podle odpružení zadního kola - MBX má suprový podvozek ProLink, který používá i NX 650 Dominatro, Transalp ... s centrálním tlumičem, kdežto tvoje MB-8 má klasické 2 tlumiče na bocích. Myslím, že i motory jsou trochu jiné, ale to bych kecal.
PS: Hondu MBX jsme měl, takže ji poznám - na tvojí obhajobu, je tu více podobných
no aspoň že už ti to někdo napsal taky sem se toho docela lek :D
přesně tak 2T potřebuje dvoukomorovej vejfuk a ne vejfuk na 4T vrať tam ten co byl předtím a uvidíš
Tím výfukem z GS jsi "zavraždil" motor. Vždyť se jedná o dvoutakt!!! U dvoutaktu "vyrábí" výkon a kroutící moment právě výfuk! Před každou "úpravou" nejprve zjisti něco technky. Ten výfuk z GS zahoď a přismrkej zpátky "dvakornouty".