PROFIL MOTORKY

Honda MBX 80 (1986)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Stromák
Vloženo 22.3.2010
Aktualizováno 23.3.2010
Zobrazeno 2 700x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 5 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Gwynbleidd
Gwynbleidd napsal 12.04.10 v 22:02

Ještě bych dodal, že MBX 80 je vodou chlazená, kdežto MB-8 je vzducháč. Jiné jsou taky sklony uložení motoru.

Gwynbleidd
Gwynbleidd napsal 12.04.10 v 21:53

JJ je to tak 2T a 4T spolu nemají moc polečného a každý chce to svoje.
Mimochodem tohle není Honda MBX 80, ale Honda MB-8. MBX je trochu kultivovanější a novější stroj. Pozná se to krom kol, budíků, plastů, tvaru nádrže, hlavně podle odpružení zadního kola - MBX má suprový podvozek ProLink, který používá i NX 650 Dominatro, Transalp ... s centrálním tlumičem, kdežto tvoje MB-8 má klasické 2 tlumiče na bocích. Myslím, že i motory jsou trochu jiné, ale to bych kecal.
PS: Hondu MBX jsme měl, takže ji poznám - na tvojí obhajobu, je tu více podobných

davesnb
davesnb napsal 26.03.10 v 22:22

no aspoň že už ti to někdo napsal taky sem se toho docela lek :D

Š.V.Í.C.A.
Š.V.Í.C.A. napsal 24.03.10 v 21:07

přesně tak 2T potřebuje dvoukomorovej vejfuk a ne vejfuk na 4T vrať tam ten co byl předtím a uvidíš

Franky
Franky napsal 24.03.10 v 19:52

Tím výfukem z GS jsi "zavraždil" motor. Vždyť se jedná o dvoutakt!!! U dvoutaktu "vyrábí" výkon a kroutící moment právě výfuk! Před každou "úpravou" nejprve zjisti něco technky. Ten výfuk z GS zahoď a přismrkej zpátky "dvakornouty".



TOPlist