Jak jsem psal v předešlých blábolech cestou domů z pérák srazu 2013 začal zvonit motor a i když jsem ještě pár akcí projel bylo jasno že musí probě hnout GO.Nechal jsem tedy vybrousit pro jistotu hned 2 válce a pak jsem si řekl že si ten motor nechám poskládat u někoho kdo to dělá denně, má přípravky a zkušenosti.Volba padla na PK motodíly od kterých mi již doma leželi 2 zgenerálkované kliky.Posbíral jsem tedy doma všechny díly co jsem měl z rámu vymámil motor a hurá do Zaříčan nechat si složit hned 2 motory - nejsem troškař S Petrem jsem si skvěle pokecal posléze potykal a nakonec dostal pozvánku na jeho firemní párty kterou jsem s radostí taky absolvoval.Čas utíkal, termín srazu péráků 2014 se blížil a motor stále nebyl hotov. Dočkal jsem se v pondělí před srazem kdy jsem si ho jel vyzvednout a hned jsem ho namontoval.V úterý jsem si dal cvičných zajížděcích 108km ve středu to ještě lehce ladil, ve čtvrtek jsem si udělal vyjížďku za Petrem do Zaříčan kde ještě karbec doznal seštelování tzn dalších 160Km.Motor chytá na brnk a čekala ho zatěžkávací zkouška - více v dalším příspěvku
-
PK motodíly nelze přehlédnout
-
U Petra v dílně
-
Hudba na firemní párty
-
Petr
-
Takhle jsem ho dovezl
-
Rám čeká
-
Motor na místě
-
První kilometry