PROFIL MOTORKY

Harley Davidson XL 883C Custom (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník JendaHaDe
Vloženo 5.2.2010
Aktualizováno 29.4.2012
Zobrazeno 5 159x
HODNOCENÍ PROFILU OD 25 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


Je to super mašina na ježdění,můj splněný sen!

Více fotografii

Recenze

Začalo to mým dědou, kterej mě posadil ve dvou letech ještě ve starý fabrice ČZ na motorku a bylo jasný jakým směrem to půjde dál, zvláště, když jsem na jednom srazu v osmi letech uviděl válečný WLCéčko! Pak to šlo jak na másle: Pionýr (Jawa 05) vlastnoručně upravený, Simson SR 50, pak MZ ETZ 251 no a pak, byť jen na chvíli - H-D WLA 750, sice skoro šrot, ale jela! Já vůl jí zadřel, páč jsem byl moc mladej, hrrr a nezkušenej, ale dal jsem si cíl, že si Harleye koupím znovu! Po pár letech jsem si koupil Suzuki LS 650 Savage a upravil si ji k obrazu svému. Její majitel se k ní nechoval zrovna hezky, tak se to skoro nabízelo! No a pak přišel jeden inzerát a nedalo se s tím moc dělat! Byla z toho okamžitě srdeční záležitost, asi jako když potkáte tu pravou a vydržíte se jí koukat do očí neskutečně dlouho! Můj kamarád,"Šáfa", mě naložil na tandem svýho Royal Stara a dovezl mě od nás z Jihu do Prahy a tam jsem toho Haryka okamžitě posichroval a koupil!! Navíc jsem poznal majitele stroje-Vláďu, který se stal i mým kámošem na dvou kolech! A můžu říct, že je to v mým životě první bike, se kterým jen jezdím a dolejvám benzín a jednou za rok olej! Nedá se to srovnat s tím, co jsem měl předtím! Sed jsem na to a jel se jen tak projet! A bylo to necelých 164 km od tří do sedmi a to jsem jel volnou přes Šumavu! Prostě paráda! Super zážitek, na kterej nezapomenu, jak byl krásnej!!!
22.2.2010
Ale jak říká klasik, není nadto si věci upravit sám, tak jsem si udělal určitou představu a začal přestavovat k obrazu svému! Začal jsem teda už v listopadu a protože sám nemám mnohé vybavení, leckteré odborné práce jsem musel zadat! Zatím jsou přelakovaný kola s rozetou od Martina Šafránků a další díly mi nalakoval do komaxitu "Karmy" z B-Bikers. Nerezový svody vejfuku 2:1 mi upravil Petr Hochmuth, jako koncovka byl zvolenej nerezovej Supertrapp a se svařováním různejch věciček mi hodně pomohl Radek "Hofík" Hofhansl! Montáže provádím buď sám nebo, a to hlavně, Míra Žižka a Peťa Čížek z VMP, a další se chystá...

A je to tady! Konečně jsem se dočkal a je to "skoro" hotový! Výsledek posuďte sami.

Přední doplňková vidlice DNA od Custom Chrome, hydraulickej tlumič odskoku MID-USA, řídítka Flanders, zrcátka Arlen Ness, zadní tlumiče pérování FAR-U.S.A., kevlarovej řemen BDL, zadní diodový světlo Drag Specialties, sedlo LePera, přední brzda H-D-Springer Softail, černý omoty na svody od CoolTech, sání Drag Specialties a na příští rok další věcičky, co jsem si tak jako vymyslel už teď

Poslední úpravy byly přetěsnění motoru,páč jsem lakoval válce z tý šedý do lepší barvy černý,výsledný efekt starýho motoru, hlavně z levý strany, výměna zadního světla za diodový,ale od custom Chrome a s éčkem,víc diod, víc světla, hlavy leštěný, držáky brašen a padák-černá!Motor jede jak z praku!!!Paráda!!!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
benďa135
benďa135 napsal 28.03.16 v 09:10 10b.

Nadhera

toša.
toša. napsal 18.03.15 v 21:01 10b.

pěkné upravy

cortes
cortes napsal 07.02.14 v 16:28 10b.

Za splněný sen 10b

harly27
harly27 napsal 01.05.13 v 18:12 10b.

springrovka super

Krumloš
Krumloš napsal 01.09.12 v 08:56

hodně dobrý - a ty přední vidle nemaj´chybu 10b

Více komentářů



TOPlist