Super cestovni motorka, ale neni vhodna do tezkyho terenu. Lesni, poli cesty zvlada bravurne
Recenze
Tato motorka ma jeden obrovskej valec(prumer temer 11cm). Timto ziskava pomerne slusny kroutak k tomu, aby i v nizkych otackach mela zatah. Ale vsak nema rada otacky pod 2500, je lepsi ji drzet od 3tisic do 6tisic, kratkodobe snese i 7tisic(treba predjizdeci manevr, rychly odjezd z krizovatky, apod.). Nejvic si libuje na sotoline, ale, pokud ji jezdec obuje kvalitni gumy, osobne jezdim Dunlop Tralmax, tak perfektne sedi i na silnici. Kdyz vemete Biga na silnici s plno stoupajicima zatackama, tak budete dejchat na zada kdejakej sestistovce silnicce. Mel jsem moznost vezt spolujezdce, ktery byl o 15kg tezsi jak ja a nejak jsem to nepocitoval, motorka si s tim "handicapem", kdy je spolujezdec tezsi nez ridic, poradila bravurne.
Je to hodna motorka na cestovani, lehka na udrzbu, ale zaroven, od jiste miry uz neodpusti jezdeckou chybu. Napriklad, jeji jeden predni kotouc je furt pouze jeden, takze, kdyz to prepalite, tak se dejte na modleni. Vaha 210kg s plnou nadrzi + pocitejme 90kg ridic, tak 300kg ubrzdit na jednom kotouci o prumeru 280mm je docela honka :( a zadkem toho moc neubrzdite
Tak Big poslouzil paradne. Pancerka tam samozrejme uz je a brzdi to lepe. Jen ted jsem presedlal na vysneny cestovny enduro a to KTM 990 Adventure :)
Mám podobnýho, doporučuju dát si pancéřovku, pak to hned brzdí lépe a taky nejsou na škodu lepší brzdový destičky.
Parádní kladivo
Dobrý, dobrý to je
Na ten rok krásné DRko