Chtěl jsem velkou motorku a chtěl jsem ikony. Tak jí mám.
Výška jezdce: 197 cm
První dojmy - Když jsem si na Biga poprvé sedl, tak jsem měl zlomenou nohu :) a tak jsem si jen vlastně objel dvorek. Ale díky vysokému posedu a sezení na motorcejsem věděl, že tohle bude v pohodě a bude se na tom velmi pohodlně sedět.
Motorku bych doporučil pro - Pro nadšence, kteří se nebojí bahna, jsou vysocí. A nebojí se vrtat v motorce.
Průměrná spotřeba - 2.92 l/100km
Recenze
Suzuki 750 BIG je velká motorka, která se vypořádá bez problémů s dlouhými cestami, po silnicích, Není problém na jednu cestu 300 - 400 km a to v klidu ani nemusíte zastavovat u čerpací stanice. A když se potom rozhodnete. že pojedete po modré turistické, tak to není vlastně vůbec žádný problém. Pokud umíte řídit. Já neuměl, a tak jsem se musel otočit a jet po modré 2 km zpátky :)
Nevýhoda jsou starty. Někdo bude namítat, že když se to vyladí tak to staruje jak v zimě tak v létě. Ale nejsem člověk co tomu rozumí natolik aby si opravil vše. A mám každý rok na jaře problémy. Možná se starým benzínem, ale je problém roztočit kladivo.
Další špatná věc jsou brzdy. Poddimenzované. Ale když to člověk ví, tak s tím tak jezdí.
A kochá se. Tato motorka je super na všechny. opravdu všechny cesty a povrchy.
2020/21
Startuje jenom pomocí auta a potom již,když je teplá tak chytne. Ale jelikož sebou nemám na motorku vždycky auto, abych mohl nastartovat, tak je u opraváře. A zatím ani opravář není moudrý. Tak doufám, že jí opraví ke startovací pohodě
2022 Opraveno. Vyměněno Volnoběžka startéru . Tím to nebylo ale dala se tam aspoň lepší. 1600 kč ze starého (nová nešla sehnat) . Nakonec to bylo Statorem a Regulátorem dobíjení. V evropě se již nedá sehnat. jedinný kdo to měl bylo Wemoto, ale bylo to na jiný model. Takže na to pozor. Nakonec pan Pet Mareš , proměřil , převinul, dodal ke ví spokojenosti. cca 8000kč plus to samé za práci a již jezdí.
Parádní Bigouš ! Na fotkách vypadá velice zachovale, takovejch se už moc nevidí. Co dost, máš fantastickou motorku na který jezdil Gaston Rahier, jeden z největších borců Dakaru !
Měl jsem před dvaceti lety přesně tu samou (750 už s kotoučem vzadu). Dokonce přemýšlím, jestli to není ten můj kus
A přesně jak píšeš - špatný starty, volnoběžka startéru a slabý brzdy. Plus tlumení bylo i na tehdejší dobu dost měkké...
pěknej kousek
Za mě s takovým náčiním nejde ani dnes udělat chybu. Jen to chce většinou ze startu trochu více péče a pak se stává věrným a spolehlivým společníkem.
...