Jelikož je po první garančce, dávám k dispozici pár prvních dojmů při ježdění v plném rozsahu otáček. Oproti 1100 mám občas pocit pytle v otáčkách mezi 4-5 tis. Hlavně při vyšších rychlostních stupních. Nicméně se toto prý dělo i u 1100 s orig. koncovkou. Já jsem jí koupil již s laděným výfukem a průběh byl OK. Nad 6 tis ot. nastává zásadní rozdíl v průběhu mezi 1100 a 8V. Nové Griso chytne druhý dech a musí říct, že je opravdu znatelný.
Přední brzdy fungují parádně, jenom si člověk musí zvyknout za ně trochu vzít. Obecně jak spojka, tak brzda jsou tužší. Jak jsem již psal, pečlivě sleduju spotřebu a čekám, kdy si to začne pomalu sedat, protože v tuhle chvíli se mi rozsvítí rezerva cca po 140 km, což mne tedy moc netěší. Uvidíme. Maličko mne překvapil stojánek, který je limituje náklon vlevo, což mne trochu štve hlavně z důvodu bezpečnosti. Celkově jsou pocity parádní a spokojenost rozhodně veliká:)
Vlastník | mattua | |
---|---|---|
Vloženo | 29.11.2009 | |
Aktualizováno | 6.6.2011 | |
Zobrazeno | 11 311x |