renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha WR 450F (2005)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Kopi
Vloženo 20.9.2009
Aktualizováno 21.4.2010
Zobrazeno 5 080x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Po mých zkušenostech s wr400f jsem nemohl koupit nic jinýho než wr450f.

Více fotografii

Recenze

Řekl bych,že o proti čtyřkylu neni takovej rozdíl ve výkonu.Startér je velká výhoda,ikdyž se startováním předchozího stroje jsem neměl problémy.Ještě zbejvá doladit pár věcí a budu spokojenej.Teď řešim vynechávky motoru.Jedu na půl plynu a motor nekdy vynechává,ale neděla to pravidelně-svíčku jsem dával novou a i se starou to dělalo..Když pustim plyn,tak pár vteřin trvá než klesnou otačky,ale zase to dělá jen nekdy.Při jízdě je to dost nepříjemný.Na přisávání falešnýho vzduchu jsem nepřišel,tak asi budu muset rozhodit karbec a mrknout se na to.Kdyby nekdo věděl co s tim,tak se rád přiučim.

Tak problém s karbecem snad už vyřešen.Ňákej "odborník" zvednul jehlu na max,tak jsem jí dal na prostřední zářez a poladil bohatost smesi.Teď už se zdá bejt všechno ok.
Koupě zesílených řiditek.Byl jsem dost překvapenej jak se zlepšila ovladatelnost.Nejspíš je to tim,že jsou díky jinejm držákům vejš.Teď je to prostě paráda.Z krabice jsem vyhrabal klasický plácačky a hned první pád a je po nich.Až seženu větší objímky na bástry s výztuhou,tak je tam zas namontuju.

Motorka šla do světa.Vodila mě statečně.Nástupce bude WR250F

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
martys
martys napsal 23.11.09 v 22:05

Tak tuto je brutalita, snad nejkrásnější Enduro od Yamahy(po DT ) ...když jí vidim tak mam skoro szy v očích paráda ;)

Thomas
Thomas napsal 07.11.09 v 20:01

Na novou nemám. Bude mi muset stačit něco kolem 80 000,-. Jinak dík měj se

Kopi
Kopi napsal 07.11.09 v 18:20

Obě moje wr jsou s neznámou minulostí.400 jezdi pořád a 450 mám asi 4 měsíce,takže se uvidí.Do motoru prostě nevidíš.Jen měnim olej a kontroluju ventily.Výměny dílů podle motohodin neřešim.Až bude třeba něco vyměnit,tak to vyměnim.Kup si novou a je to bez problému.Ojetina je prostě hop nebo trop.Je jedno jestli to je xr nebo wr.Taky se toho bojim,že to jednou příde,ale jek na ní sednu,tak si ten výkon začnu maximálně užívat.

Thomas
Thomas napsal 07.11.09 v 14:52

To jo, ale myslel jsem spíš motorově. Mám strach, že koupim WRko a za rok nebo dva budu muset dělat válec, píst atd. Budu jezdit jenom hobi.

Kopi
Kopi napsal 06.11.09 v 15:19

Jezdím jen o víkendech a co se týče údržby,tak to neni taková hrůza jak každej neználek píše.Na bývalém wr400 jsem vyměnil komplet destičky(cenu uz nevim),olej(1,6l)+filtr 150,-,zadní pneu(cena závislá na značce)a ložisko zadního tlumiče(500,-).Při koupi moto tekl zadní centrál(oprava 1500).Po roce ježdění je špatný ložisko v zadním kole,ale to už si řeší kamarád.Na mojí současný 450 předpokládám stejnou údržbu.Je tam o 0,4l mín než na 400.Teď zrovna teče přední vidle(gufera 450,-).Prostě je to moto do terénu,tak holt tyhle věci odcházej.

Více komentářů



TOPlist