Honda VTR 1000 SP-1, tlumič řízení, factory-kit HRC, pancéřové hadice
Recenze
Typický velký dvouválec, bez antihopping spojky, motor bez vibrací, převodovka na okruh, v běžném provozu dostala dost zabrat spojka. Jako všechny dvouválce nemá ráda nízké otáčky, jako všechny výkonné dvouválce velká spotřeba, i k 12 litrům, běžně 9-10. Pozitiva: dobré brzdy, dobrá ovladatelnost, úzká stavba, sportovní posez, dobré tvrdé sedlo, tuhý podvozek. Negativa: malý rozsah otáček, převodovka odstupňovaná spíš na okruh, spotřeba, ceny dílů (např. oproti CBR, CB, ...) SPéčko nutí jet rychle, zkrátka to tak je, kdo ji měl, potvrdí. Mě dvouválec nesedí, ve velkých náklonech na dvojku trojku moc neodpouští chyby pravého zápěstí, navíc zadní pneu odchází rychleji než u 4-V (a to bez wheelie i prasečího podřazování) Ještě maličkost - vy všichni, co máte SP-1 a SP-2 a jezdíte i kolem 7 litrů, prosím vás, dejte mi vědět, jak jste toho dosáhli. Já se nikdy nedostal pod 8. A jestli jezdíte s SP pod 3000 ot a řetěz vám lítá jak řemen parní mlátičky, tak si kupte 4-cylinder.
Pánové...u takových hle motorek nekoukejte na spotřebu,pokud chcete dobrou spotřebu kupte si VFR,tady jsou důležité uplně jiné věci..sám ji jezdím a kolem 10 normál...neřeším..to co mi za to nabídne stojí za to.
To karp: já ti nevím člověče, už jsem ji s tím koupil, byl to dovoz, ani serviska, ani žádný papír k tomu kitu, nic. Takže HRC na čestné slovo. Moc info mi nedal ani dealer Hondy. Měl jsem ji asi rok, neseděla mi, tak šla.
povez mi neco prosim o tom hrc kitu?za kolik?kde?a o kolik HP navrch?dik
Jo chlape máš to móc pěkný Podle komentáře to vypadá že moc dobře víš na čem jezdíš a proč. To chválím, takovejch je málo. Jen se prosimtě nediv, když máš HRC kit, že ti to žere i trávu o kolo silnice. SP1 bez kitu jezdí běžně za 7,8litrů na 100km. Tady máš to vysvětlení, proč ti to tak žere. Jinak je to opravdu nádhera, co ti stojí v garáži.
K ní nepotřebuješ koment . Naprostá elitka a jedna z nejkrásnějších motorek jasných 10 ...