Podvozek ohlins, telemetrie AIM, carbonové kapoty, přepákování Lucas, upravené sání, svody Arrow, řidítka PP, jiný podsedlák atd.
První dojmy - Je to jiný... Je to jako, kdyby se člověk vrátil o několik let zpět. Ale ta jízda je vtipná. Spousta radosti a pocit zkoušet co to to teda dokáže, když si s tim dali inženýři HRC takovou práci.
Recenze
Motorka je veliká, těžká, ale velmi klidná za všech okolností a dovoluje člověku opravdu obrovské náklony. Spousta věcí je typicky v Hondovském stylu přetechnizovaná, ale funkční a to je důležité. Motor je klasický dvouválec se zátahem hlavně od spodku s velkým brzdným účinkem. Brzdy jsou pro mě veliké zklamání. Bez motoru jsou opravdu hodně slabé a těžko se perou s velkou hmotností stroje. Pokud to ale vezmu jako celek, tak je motorka opravdu příjemná, hodná, prostě Honda.
tak to pan LAngoš umí i větší když má pak rozedřený lokty... a popřípadě kapoty :) ale to jen 1 případ z 1000
hustý náklony, máme taky takovou na okruhy
NO TO NEJSI SAM , MEL SEM SP1 I 2 A POCITY STEJNE, ALE ZASE SE TO NE A NE POSRAT-PROSTE HONDA
Tomu rozumim