PROFIL MOTORKY

Honda VTR 1000 SP1 (2001)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Langoš_
Vloženo 18.6.2009
Aktualizováno 10.5.2014
Zobrazeno 2 000x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Podvozek ohlins, telemetrie AIM, carbonové kapoty, přepákování Lucas, upravené sání, svody Arrow, řidítka PP, jiný podsedlák atd.

Více fotografii

První dojmy - Je to jiný... Je to jako, kdyby se člověk vrátil o několik let zpět. Ale ta jízda je vtipná. Spousta radosti a pocit zkoušet co to to teda dokáže, když si s tim dali inženýři HRC takovou práci.

Recenze

Motorka je veliká, těžká, ale velmi klidná za všech okolností a dovoluje člověku opravdu obrovské náklony. Spousta věcí je typicky v Hondovském stylu přetechnizovaná, ale funkční a to je důležité. Motor je klasický dvouválec se zátahem hlavně od spodku s velkým brzdným účinkem. Brzdy jsou pro mě veliké zklamání. Bez motoru jsou opravdu hodně slabé a těžko se perou s velkou hmotností stroje. Pokud to ale vezmu jako celek, tak je motorka opravdu příjemná, hodná, prostě Honda.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
ltm_cz
ltm_cz napsal 19.10.09 v 20:15

tak to pan LAngoš umí i větší když má pak rozedřený lokty... a popřípadě kapoty :) ale to jen 1 případ z 1000

Hikawa
Hikawa napsal 18.08.09 v 15:37

hustý náklony, máme taky takovou na okruhy

viki999
viki999 napsal 22.06.09 v 22:50

NO TO NEJSI SAM , MEL SEM SP1 I 2 A POCITY STEJNE, ALE ZASE SE TO NE A NE POSRAT-PROSTE HONDA

Radza
Radza napsal 20.06.09 v 15:58

Tomu rozumim

akrap97
akrap97 napsal 18.06.09 v 23:09

Více komentářů



TOPlist