Dne 13.9.2012 jsem motorku dodělal do pracovní verze a jel na stk. Tam proběhlo vše v pořádku by na rozměr pneumatiky, ale to je maličkost. Hlavní je, že už vše funguje a motorka může jezdit po silnici. Ono po 4 letech v garáži je to celkem sladká a zasloužená odměna :)
Musel jsem přetěsnit výfuky u kolen a to výrobou azbestového distančního kroužku (2x na každý výfuk). Ale co bylo hlavní, tak zapojit ten bordel ve předu v elektrice-blinkry,klakson,parkovačka. Ale zvládlo se to. Musel jsem dát nová gufera na výstupní hřídel, řadičku a utěsnit vidličky. Místo 17z. jsem dal 16z. Nový klakson, silentbloky na uchycení kapotáže. Prostě více než půl motorky je nový. Seřízený taky pečlivě přívěry, nové pneumatiky, nové brzdy-desky,hadice,kompletní čistka třmenů a pumpy. Brzdí to fakt krutě, možná až moc :) nový plexi. Důkladně svařené plasty... Nemá cenu vše vypisovat. Popsal bych tu celou motorku. Každý díl jsem měl v ruce, zkoumal jeho opotřebení a případně byl nemilosrdně nahrazen novým. Díly jsem z 99% bral originál Yamaha. Vyšlo to na hodně peněz, ale věřím že se mi odvděčí mnoha set kilometry bez poruchy. Musím ještě na seřízení na brzdu, protože to má výkonovou díru kolem 5000otáček, ale to už je takový hraní, mazlení, řešení drobností. Ještě mě čeká k dokonalosti lak, ale to si udělám taky sám, tak to nevyjde na moc.
HLAVNÍ BOJ JE ZA MNOU! Je to úžasná motorka. Můj mazel. Najeto krásných 500km během týdne. Motor si přede jako nasranej tygr :)
Vlastník | Mr. Freeze | |
---|---|---|
Vloženo | 26.3.2009 | |
Aktualizováno | 3.10.2012 | |
Zobrazeno | 4 754x |