Tak mám za sebou první závadu, kdy mě motorka nechala někde viset a já jsem to nedokázal opravit na místě. Taky to je asi tím, že na tomhle stroji nevyměníte ani svíčku, aniž byste rozebrali půl motorky... Ale co se tedy stalo: Vyrazím ráno v pohodě na cesty směr Česká Lípa. Najedu na dálnici a v pohodě prosvištím asi 10km rychlostí kolem 120-140 km/h. A pak se najednou motor protočí, jako kdyby prasknul řetěz. Za plynulé jízdy. Ani jsem nepřidával plyn, ani jsem neřadil. Prostě z ničeho nic. Zastavuju tedy. Motor normálně běží, ale vydává strašidelné zvuky (kovové chrastění). Vypínám motor. Převody jdou normálně bez problémů řadit. Při tlačení na neutrál v pohodě, při tlačení s kvaltem opět strašidelné zvuky. Takže tipuju primární převod. Mimochodem: Nestál jsem v odstavném pruhu ani 30 vteřin a už za mnou blikly modré majáčky. Tak jsem si aspoň prohlédnul zblízka nového policejního Passata . Mno... vyhnali mě za svodidla, zavolal jsem kolegovi, motorku jsme naložili do dodávky a už je zpátky v servisu.
Vlastník | Ambro | |
---|---|---|
Vloženo | 13.3.2009 | |
Aktualizováno | 13.3.2009 | |
Zobrazeno | 4 930x |