Pro začátek není nic lepšího. Motor má lineární nástup výkonu a táhne už od spodu. Nahoře pak okolo 8000 pěkně zatáhne.
Recenze
Zkušenosti: Zephyra sem mel a znam i dalsiho majitele.
Jestli chces srivnani s XJ, tak jen zprostredkovane:
XJ ma fakt jiny charakter motor a nejde atk odspodu, to ze ma o 10k vic neni pry prakticky poznat, ukaze se to az ve vyssich rychlostech na ktery ty stroje stejne nejsou staveny. Zephyr ma lepsi ram a brzdy.
Osobni zkusenosti jsou jen pozitivni, vzhled, ovladatelnost i spotreba super. Kamarad sedlajici R1 neveril, ze ma jen 50k. Jezdil jsem okolo 5,5l tusim. Olej mi nezral vubec. Svicka NGK stoji 90korun a i ostatni ceny jsou v pohode. Jedinou vadou na krase je 18tipalcove zadni kolo a stim souviseji maly vyber. Ojetou gumu sezenes jen tezko. Ale neboj, vydrzi docela dlouho. Jinak receno maximalni spokojenost, kterou dosvedcuje i to, ze sem presedlal na Zephyra 1100. Cau, kdyby neco kontakt na me je v databazi.
50 k není pochopitelně moc, ale na začátek stačí.
Motorka je nízká a perfektně ovladatelná, má i solidní brzdy.
Cesty: Srazy me neberou. Jezdím jen s přáteli.
Další info: Předtím Jawa 90 Cross, GPZ 500 S. Nyní ještě Skůtr Honda NH 50 Lead.
Zephyra sem už prodal, teď sedlám Zephyr 1100.
Pěknej stroj