PROFIL MOTORKY

Aprilia RSV 1000 (2000)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Radza
Vloženo 24.12.2008
Aktualizováno 11.8.2011
Zobrazeno 3 813x
HODNOCENÍ PROFILU OD 29 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Mnou vysněnej pořádnej dvouválec a ještě s velkým štěstím,protože poctivejch 14000 km najeto,po prvním italském majiteli,kterej se uměl dobře starat a nepadat.

Recenze

Předcházely:Jawa 50/23,Jawa 350/639,Suzuki GS 500E,Yamaha YZF 600R Thundercat.Vlastní zkušenosti s tímhle strojem zatím vůbec žádný,pokud tedy nepočítám ty vyčtený,který nakonec rozhodly o týhle volbě.Koupil jsem jí v půlce prosince 2008,takže se rád rozepíšu hned jak počasí dovolí.Teď mě čeká zimní příprava v podobě běžný údržby,filtry,olej,seřízení podvozku a ventilů,a tak,vždyť to znáte...

7.12.2009
 První sezóna na tomhle stroji je za mnou a rád píšu,že velká spokojenost!Přechod na dva válce proběhl bez problémů,až na nějaké detaily,protože tohle je prostě to co potřebuju a co mi vyhovuje.
Motor nezajímá nic jinýho,než hrubá sportovní jízda bez kompromisů.Charakteristika motoru je díky úhlu sevření válců (60 stupňů) dost agresivní,spodek je mrtvej,takže celkově nic pro krajinkáře.Motor má nádhernej zvuk i s originální koncovkou.Spotřebu jsem nijak přesně neměřil,ale hrubý odhad cca 7-10 litru dle stylu jízdy...
 Podvozek má jednoznačně sportovní charakter,ale přitom velice slušně "žehlí" nerovnosti našich silnic.Určitě to chce tlumič řízení.Bez něj je řízení v hodně rychlejch výjezdech občas neklidný a nezbejvá než ubrat.Posed mi nepřijde nijak krkolomnej,jen bych uvítal užší sedlo pro lepší pohyblivost na stroji.
 Přezul jsem na Pirelli Diablo Corsa III.který mi dodaly na větší jistotě o posunuly hranice RSV o kus dál.
 Hodně příjemná je ochrana před větrem díky vysokýmu plexi a robusním kapotám.To mě opravdu hodně překvapilo.
 Antihopingová spojka je další vychytávka,která je k nezaplacení.Kopat kvalty dolu je tak doslova radost.Každopádně i tak dává decelerace vědět,že pod váma tluče dvouválec.Ikdyž často čtu kritiku na tuhost spojky a nepřesnost řazení,já sám takový pocity zatím nemám.
 Krapet sklamání jsou brzdy u kterejch jsem čekal větší účínnost.Díky ní se mi povedlo brzdy několikrát přehřát a došlo ke zkroucení předních kotoučů a vznikly při brždění lehký vibrace v řízení.Přijdou nový desky a kotouče poputujou na repas.Uvidíma jak to dopadne,případně koupím nový a pořádný.Ještě jedna závada byla lehká netěsnost termostatu vody,kterej je hodně snadný vyměnit a v Aspiritu byl skladem za cca 1100kč,takže pohoda.
 Vyšší váha (221kg-provozní) trochu překáží při manipulaci,ale za jizdy je to zase obratnej supersport.
 Příští rok doufám,že konečně strávím víc času na okruhu,protože tam je tahle italka opravdu doma.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
marnej
marnej napsal 05.02.12 v 14:46

10 bodů ... krásnej dvouvál dobrý fotky

mag.
mag. napsal 29.01.12 v 17:48

Pořádná MAŠINA
10b

alpiniště
alpiniště napsal 04.12.11 v 19:07

krasná aprilie at šlape 10 bodů

cat-nikita
cat-nikita napsal 12.10.11 v 20:55

Jak to že jsem tě jěště nepotkala?

Pjercak
Pjercak napsal 11.10.11 v 19:56

moto bellissima

Více komentářů



TOPlist