PROFIL MOTORKY

Jawa 250 Pérák (1951)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Smokee
Vloženo 6.11.2008
Aktualizováno 6.11.2008
Zobrazeno 2 787x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Klasicky, nikdy nerenovovaný pérak. Jak byl vytahnut z kurnika tak taky jel :)
Je to neskutecne poslusnej stroj. Jak na nej kazdej nadava tak ja muzu jen chvalit. Snad pokazdy naskocil na poprve (a to kdy ne by se dalo spocitat na prstech).

Recenze

Jawicka skvele slouzila dedoj, pote otci a nyni jsem s ni krouzil ja. Prestoupil jsem na ni ze Zetky a verte ze se me z ni tezko presedalo. Najezdil jsem s ni zhruba 3 tis. km. Po cca 500km odesel nahon tachometru, ktery jsem vymenil,ale bohuzel jsem zjistil ze problem je az za lankem v nahonu na motoru. Ten jsem nesehnal (nebo jsem byl linej) a nechal bez opravy.

Take obcas zlobil poloautomat, ktery pri razeni delal bordel. Po promazani na cas OK. Potom co jsem vymenil prevodovy olej 90ku 1ku1 s vazelinou tak bezi vse v nejlepsim poradku. Teda pokud me nevytek ven netesnicim srouben na karteru.

Snad nejvetsi problem jsem mel s karburatorem a celou palivovou soustavou. Proste to zralo jak neskutecne moc! Nebyl problem jet za 8-9 litru na 100km. Stelovani karburatoru absolutne bez odezvy a ke koupi noveho jsem se nedostal. Pomijim stelovani volnobehu. To si proste delalo co chtelo. Pri zastaveni na krizovatce jsem tam nesmel dat neutral, protoze pote se otacky vykuckaly do neunosnych mezi a neslo s tim nic udelat, jedine chcipnout.

Kazdopadne na ni nezaviram a urcite si ji jeste nekdy vytahnu na projeti

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
pavel_jawak
pavel_jawak napsal 20.02.12 v 17:18

Nádherný Pérák 10b jednoznačně

Dolin
Dolin napsal 02.01.11 v 21:11

Paráda!!!

Jarda-Bekr
Jarda-Bekr napsal 01.02.10 v 16:47

Pěknej kousek, mít prostory taky bych něco podobnýho na mazlení pořídil 10b.

Stanley_H
Stanley_H napsal 26.07.09 v 23:58

Máš to moc hezký. Také mám uloženku. Problémy s origo karburátorem jsou známé. Ja mam pod deklikem schovany karbik z kejvačky a je to naprosto bezproblemové! Strašně moc taky delá nastavení predstihu a odtrhu.Než jsem repasoval origo zapalovani,tak mi to na zapalovani z kejvačky jezdilo za 6-8litů,coz je otřes!!! Nyní po odladení origo zapalování s karburatorem z kejvačky jede 120km/h na radaru a v prumeru bere 4 litry-maximalne 5,coz je optimální.ale taky umí jet za 3,kdyz to jen táta šimrá.preju hodne štestí,mýslím,ze te ceká jeste vícero resení postupem casu...je to stále jedoucí 60 let starej stroj.nic nevydrží takle dloho!!

molotov
molotov napsal 18.04.09 v 10:53

Více komentářů



TOPlist