PROFIL MOTORKY

Yamaha XJ 650 Turbo (1983)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Tušák
Vloženo 25.10.2008
Aktualizováno 26.10.2008
Zobrazeno 6 616x
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


Další turbo unikát od japonské čtyřky. Na svou dobu futuristický desing, a použití nejnovějších technologií. V Čechách jsou co vím jedna zprasená, druhá rozebraná a moje v původním stavu co ji čeká komplet renovace.

Více fotografii

Recenze

Tento model je taky postaven na základu osvědčenýho dělníka XJ, a z něho je dnešní nástupce Diversion. Yamaha a Honda tehdy postavily své turbomodely úplně nově, vycházeli jen ze základů rámů a motorů osvědčených typů XJ,CX. Suzuki a Kawasaki se lišily jen nepatrně od běžných modelů ze kterých vycházeli. Díky turbu má výkon 90 koníkú s maximálkou 205 km/h. Yamaha se od Hondy liší že má jiný a jednodušší turbosystém, což je znát i na menším navýšení výkonu. Díky tomu že tenkrát neměl ,,Zelenej teror,, tolik zblblejch aktivistů má tento stroj nádherně znějící výfuky, takový syrový ale neřvou. Moje zkušenosti jsou zatím nic moc protože jsem na ní ujel asi 200 kiláků, když jsem na ní jel od prodejce (bazar, majitel byl z Č. Budějovic) domů a od tý doby stojí. Taky to bylo vloni touhle dobou a pěkná kosa. Ale co mě překvapilo, to byla stabilita v zatáčkách, nevlnila se i když měla vymačkaný ložiska v krku řízení. Já byl zhýčkaný z Yamahy GTS, která je tuhá jak beton, a tahle babka s kdoví jakejma tlumičema, vůlema a gumama mě ani jednou nerozhodila když jsem ji u nás na naježděnejch zatáčkách zkoušel co umí, při teplotě asi 15 stupňů. Vlastnosti motoru? Motor a převodovka jsou super ale domů jsem na ní jel maximálně 130km/h, (výkon asi jako třiapůla) a říkal jsem si hlavně dojet a až doma zjistím v čem je problém. Doma jsem přišel na to že nějaký ,,odborník,, vyndal turbo a věci s tím spojený a dokázal to vlastně amatersky zprasit, nestačil jsem se divit. Motorka byla kromě těchto věcí kompletní a o to mě šlo, a tak když jsem potom kupoval Hondu turbo už jsem věděl na co si mám dát pozor. Teď už mám turbo a všechny zbývající součástky, sehnaný přes internet, hlavně z Ameriky protože v Evropě toho moc není, tak zbývá jen se do toho pustit. To zatím vše, přidávávam jeden odkaz kde jsou i technická data motoprofi.com/motospecspictures/yamaha/xj_650_turbo-1983.html - 14k - nebo zadat tento model do vyhledávače, třeba google a tam je toho je docela dost. Taky chci založit o ní deník, aby ti co to zajímá měli víc informací co a jak. Ještě odkaz na katalogy dílů různejch značek www.powersedge.com stačí kliknout nahoře na parts a zadat značku, model a rok

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Jirka4137
Jirka4137 napsal 27.01.14 v 16:08 10b.

Vot eto technika . Byla by pěknou ozdobou na srazu XJéček letos na jaře.

istonbike
istonbike napsal 26.12.09 v 14:22

p.epanica
p.epanica napsal 25.10.09 v 19:36

Není co dodat, turbo je turbo a Ty jich máš . . .

Jakub-SPZ
Jakub-SPZ napsal 25.06.09 v 17:20

nádherný kus motocyklové historie

Touringrider
Touringrider napsal 22.03.09 v 22:17

Tušáku Ty mas doma totalni hrackarstvi...!!!

Více komentářů



TOPlist