renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Aprilia SR 50 LC (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník kuba104
Vloženo 24.7.2008
Aktualizováno 2.1.2010
Zobrazeno 5 520x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.9

Popis motorky


SR50 Racing Carb, zatim lehky tunin, poladeny karburator, kratke koleno. Spokojenost na 100% :) je to moje hračka.

Recenze

edit: 1.1.2010

takze po pul roce me srazilo auto... pojistovna vyplazla nejakou korunu a tak jsem se dal do "tuningu"

vyfuk: Stage6 Pro Replica
valec: MHR EVO 72ccm
variator: malossi multivar 2000
zmena valecku
zmena pruzinek ve spojce
propustnejsi vlozka do vzduchoveho filtru
vetsi tryska v karburatoru
SPZ pridelana na variator

v max rovina dle GPS 94
v max z kopce 114 :)

___

Meho miláčka jsem koupil letos v breznu. Tesil jsem se na ni skoro rok. Jelikoz je v barevnem provedeni pro prodej v roce 2007, usmlouval jsem slevu v podobe slevy -2000 z ceny motocyklu a -3000 z prvni servisni prohlidky a odstraneni restrikci. Zaplatil jsem za ni tedy 57 000Kč + servis a restrikce gratis. 





Pred odblokovanim byla jizda lina, motorka se dusila a potrebovala se hodne zahrat pred vyjetim. Nejela vic jak 50km/hod. 





Po odblokovani jsem byl prekvapen. Zmenila se dynamika cele motorky. Akcelerace byla naprosto uchvatna (na seriovy stroj), tedy jsem si konecne troufl vyuzit vetsi spektrum ovladatelnosti scooteru.





Kvalitni rizeni, odpruzeni a vaha kolem 200kg semnou mi dovoli projizdet zatacky i "na kolinko". 





V. max. (dle GPS)


rovina: 78 km/h


do kopce: 50 km/h


z kopce 110 km/h





Nyní bych se chtěl věnovat designu. Agresivni design a neprehlednutelna zluta barva s vcelku vkusnym zvukem (oproti jinym urvanym scooterum) privolava pohledy spousty lidi. Do podsedloveho prostoru se vejde akorat integralni prilba (bohuzel mam crosovou :) ) Velmi dumyslny a pohodly je odkladaci suplik pod sedadlem slouzi na odkladani dokladu, penezenky ci mobilu. Nemusite tedy vzdy otvirat sedadlo a šmátrat :) Přístup k baterii je take vcelku dumyslne udelany. Skryva se pod klickem uzamikatelného boxu. Trosku nepromyslene je doplnovani oleje, pri kterem se musi odmontovat (2 srouby) predni kryt a za pouziti skubnuti tento kryt odskoci. Trosku mne mrzi, ze aprilie vyrabi motorky pouze s modrymy koly :/ avsak pod odstraneni originalnich polepu vice prosvitla zluta barva a kola lehce prehlidnete :) Dale se mi velice libi sladene sedlo spolujezdce do barvy scooteru. Pristrojova deska je velmi prehledna. Analogovy tachometr, velke digitalni hodiny a moznost pouze prehledu o celkovych ujetych kilometrch, dilcich kilometrech a stavu nabijeni baterie je velice chabe, oproti verzi di-tech.





Uzavrel bych to slovy, ze je lepsi si priplatit nejakou tu korunu a koupit kvalitni scooter misto scooteru z ciny, lec to vetsina cechu nechape (vlastni zkusenost).





Vrele doporucuji vsem do mestskeho provozu.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
MartinaCBR
MartinaCBR napsal 28.01.11 v 10:43

10b

keba02
keba02 napsal 20.06.10 v 19:22

prosimte mam stejny scoot a nejde se mi dostat ke svíčce abych tam dal pístostoper a pak odstranil tu restrikci z variatoru . Díky za odpověď

Lub@
Lub@ napsal 04.01.10 v 01:04

neni ten pomer olej:benzin 1:60 nejak malo?

kuba104
kuba104 napsal 02.01.10 v 01:21

tak jsem doplnil nove info co jsem stihl udelat za sezonu 09...

Robi-Kentoya
Robi-Kentoya napsal 02.01.10 v 00:19

jo to uz je pan skutr good

Více komentářů



TOPlist