"Ejpril" má momentálně navrtěné asi 11 500km. (Tacho přetočený rozhodně není.) Koupená v r. 1996 za nějakých 65 000Kč a pořád je to holka k světu. Postupně se budu snažit jí dát to nejlepší, co je k mání. :)
Recenze
Motorka, která pěkně zabírá od nižších otáček, a jakmile sepne přívěra, katapultuje vás o pár desítek metrů dopředu za doprovodu charakteristického dvoutaktního zavytí. Motor je naladěn vcelku sportovně, ale rozumně - na závody to není. Myslím, že splňuje všechny požadavky, které jsou kladeny na civilní enduro a dokonce nabízí i o něco víc.
Rok 2012 - Najeto 11 400km. Nasadil jsem 160 kit polini a upravil sací kanály. Ještě to bude chtít doladit karburátor, ale můžu říct, že ten rozdíl je obrovský. Ten výkon za to stojí. Teď pošilhávám po laděném kolenu Arrow, koncovce Gianelli a klapkách V-Force. :)
Srpen 2012 - Tak karburátor snad vyladěný, v nižších otáčkách jde april klidně a když protočím rukojetí, trhá všechno včetně rukou. A spotřeba je více než příznivá! Bohužel se blíží hranice 15 000km, tak mě asi přes zimu čeká komplet GO.
moc pěkná :)
Tobě ta hujda ještě jezdí?
Pěkná, na ty roky, když vezmu, že je skoro stejně stará jak já a jak vypadám já Mazec! Tak ať šlape co to jde!
Jen se zeptám, celkem sem čučel na ten zadní drapák! =O Co to je zač? Jako typ a značka? Dík
Jinak BAHNU ZDAR!!!
Moc pěkná a zachovalá dávám 10B
budes mit teda zajem o moji motorku?jakmile mi příde zadní kolo tak bude na prodej.