PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZR 7 (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Yoji
Vloženo 4.5.2008
Aktualizováno 22.5.2024
Zobrazeno 4 421x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Moto se jménem Karcoolka. Naháč bez vesmírného kotle místo motoru jak má být, přezdívaný autobus.

Více fotografii

Výška jezdce: 174 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSF 600 Bandit: Protože mne Kawa učarovala vzhledem.

První dojmy - Jako nezkušenému motorkáři musím říct, že mi padla hned do ruky. I když není nejlehčí a já s mou postavou nejvyšší nebyl jediný problém, kdy bychom si nerozuměli. Má sice svou váhu, takže fyziku neoklameš, ale pokud nebudeš dělat blbosti, tak není záludná a agresivní. Hned při první jízdě jsme si sedli. Až na to, že jsem ji převážel z Ostravy do Zlína (naše první jízda a moje vcelku taky) a jak jsem dlouho neviděl kroupy, tak hádejte čím jsem si projel. No prostě křest ohněm!

Motorku bych doporučil pro - Pro lidi, kteří chtějí mít potěšení na motorce a nechtějí za každou cenu nepohodlný stroj. Vhodná jak pro začátečníky, tak pro zkušené jezdce. Její výhoda je opravdu v nezáludnosti.

Doplňky na motorce - Laďák Viper (super zvuk), bez něj je motorka poloviční.
Další doplňky
- jiné a lepší blinkry
- efektivnější, ale horší zrcátka
- zlatá řidítka s hrazdou
- zlaté závaží do řídítek
- jiné světlo
- až po úplně jinou barvu moto.

Recenze

Poměrně skvělé moto za dobrou cenu, hlavně na začátky a tak nějak bezproblémová mašina.

Klady a zápory: Ale pár věcí by bylo..

- chybí 6-tý kvalt, ale i bez něj se to dá přežít. Samozřejmě je to naháč a tak vítr dělá své, ale plexi neplánuji, ten dokáže pěkně zošklivit naked-moto. A při cestovní rychlosti 110-130 km/h se to dá snést. Má svoji solidní váhu (okolo a přes 220 kg)a s mojívýškou 175 cm to je na hranici. Ale při jízdě se váha ztratí.

+ Jinak pohodlná na cestování akdyž potřebujete předjíždět, tak to zas takový problém není. Motor je poměrně silný ahouževnatý což asi koresponduje s pouze 5-ti stupňovou převodovkou a větším obsahem. Co není nahoněno výkonem, to je doplněno obsahem. Jinak motor se nemusí moc točit.. od 2 do 3,5 tis. ot. je to na takovéto domácí žvýkání. Od 4 tis. ot. přichází příjemná dynamika a táhne lineárně a začíná to být zralé na předjetí nějaké té brzdy na silnici. Ale nějak jsem ještě nepřišel na výkonovou špičku.

Převodovka je na můj vkus sice hlučnější, ale zato poměrně přesná.

Brzdy by možná mohly být více méně aktivnější, ale moc si stěžovat nebudu.

Krasný motor vzducháč, žádný vesmírný kotel s chlazením.

Spotřeba není nijak měřena, ale dle účtů za Schell V-Power bych to tipnul kolem 6 litrů.

Zkušenosti mé:Člověk si musí věřit a jezdit s "mozkem".

Kupoval jsem ji v lednu 2008 od snad nejlepšího prodávajícího na jakého jsem mohl narazit, tímto Davide velký DÍK. Na to, že je to rok 99 má najeto přibližně 25tis. km, našel jsem si totiž i bývalého majitele, který mi to potvrdil. Ale má "nové" budíky, protože byla padlá na levou stranu.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
eNko
eNko napsal 21.02.13 v 15:55 10b.

Hustokrutej nezkusenej skoro ostravak

mifusak
mifusak napsal 12.01.11 v 19:46

Uz at je jaro a dalsi spousta spolecne najetych kilometru... V Chorvatsku uz jsme byli, co probrouzdame letos?

LlSHAK
LlSHAK napsal 26.04.10 v 16:19

Vážně osobitý styl a tak to má být!
Ať dělá jen radost!

_Tomo_
_Tomo_ napsal 24.01.10 v 19:56

Moc hezky stroj, uplne z ni vyzaruje osobnost :) 10b

mifusak
mifusak napsal 02.10.09 v 00:23

Kazdopadne je to nejhezci ZR7,ktere jsem kdy kryl zada... Spolehliva masina,osedlana spolehlivym jezdcem. Tesim se na dalsi spoustu spolecnych kilometru... Zdravi Brasule!!!

Více komentářů



TOPlist