Vlastník | navi.g | |
---|---|---|
Vloženo | 2.4.2008 | |
Aktualizováno | 1.9.2012 | |
Zobrazeno | 5 012x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 40 UŽIVATELŮ
Vlastník | navi.g | |
---|---|---|
Vloženo | 2.4.2008 | |
Aktualizováno | 1.9.2012 | |
Zobrazeno | 5 012x |
Nádherná zachovalá, luxusní klasika
Nádhernej kousek
Mám menší sestřičku
10b
Díky za komentář a musím říct,že mně z Victorky záda opravdu nebolí/ani zadek/,je velmi pohodlná. a barevnou kombinaci máme tak nějak stejnou.Bílá je dobrá. 10b
Jednoznačně 10b. Pro tyhle motorky mám slabost a jednu už mám doma. Ale tahle barevná kombinace je podle mě ta nej.
krucifix, odhalil jsem tě , že mě to nenapadlo. Už se těším až si krasavici prohlédnu.
Pěkná.Na této sevenfifty jezdí člověk co má fifty(years) :D. 10b
Hmmm, krásná mašinka, hlavně na svůj věk
Kráska.
Tahle kombinace bile a modre je uplne nej..krasna masina
Presne takovy CB a pak XJ650 byly cilovy motorky pro nakup z rajchu, z inzeratu na CB se neozval ale na XJ jo a tak mam XJ, ale obe jsou to krasavice klasicky Zatim jsem s ni nakochal 11tis km a je to parada, mas to za 10b
Krásnej stroj. Mám rád tyhle klasický stroje, kde je vše poctivý železo, hliník a chrom. Dávám za 10 a přeju spoustu šťastných kilometrů při kochání se
Tak takhle nějak vypadá luxus
Klucí, děkuju za komentáře. Máša jezdí v pohodě, starty po dlouhé odstávce řeším tím, že odpustím z karbců zvětralý benzín(spíše olejnaté zbytky biopřísad-biosajrajtů) a už můžu dělat hén...hééén... Honzovi.hondovi : tvou úpravu jsem udělal již dříve, ale nic moc, holt benzín osmdesátých let byl jiný Přeji všem hodně pohodových km, neb jsem více méně "kochátor" a dlouhý slunečný letošní podzim
Super mašina, taky jsem jeden čas po ní pokukoval, nakonec jsem šel do lehčí. Ty starty po delším stání je asi slabost většiny motorek z těhle let, já mám to samé. Bádáním jsem se ustálil na postupu kdy dám kohout na PRI potom jednou otocim plynem (akceler. pumpicka by mela trochu striknout do sani) Sytič mám na 3/4. Nevýhodou je že se to s tímto způsobem může uchlastat. Zlepšení taky pozoruju po výměně svíček NGK za Denso.
Krásná klasika a ty studeny starty řeším na své kawasaki - z-400 tak že než se vobleču tak pod motor dám horkovzdušnou pistoli a jinak to máš za 10b
Máša vymakaná, 10 a taky Tě vítám mezi "dědky" Pohodu na cestách a pevný krok z vinného sklípku Ahoj Majk
Nemam slov
...tak to je nádhera Ať ti slouží a přejim spousty společných a bezpečných km Kámoš má 550Fouf a taktéž je to jedna neskutečná klasika
Určitě dávám za 10 , vypadá skvěle a určitě s ním musíš být spokojený, přeji hodně šťastných kilometrů
Fakt nádherná klasika
Oj, ty kráááso!!!
Také jsem ho měl...bílého...jen s jiným polepem na nádrži. Nádherná moto,teď ji má můj kamarád a nechce ji prodat zpět...
Starty po dlouhým stání jsem už vyřešil - a to napořád.
Boldora mám už 10 let a byl to běs to po týdnu nastartovat.
Jednoduchá rada - odpojte podtlakový ventil - je na hrazdičce karburátorů. Jednoduše natáhněte hadici od kohoutu přímo do karbců. Pak po delší době stačí přijít, pustit benzín a vytáhnout sytič - počkat 5 -10 min aby se srovnala hladina a pokud máš mašinu seřízenou chytne napoprvé.Jediná nevýhoda této úpravy je vypínat při každým stání preventivně benzín.
TAHLE MAŠINA MÁ NĚCO DO SEBE
Jaký máš problémy? Měl jsem tuhle krásku (RC04 - 1982) šest let. Servisní manuál byl taky, ale šel novému majiteli..Napiš, jestli můžu, pomůžu.
Jinak k tomu startování mezi námi Boldoristy , je to tvrdohlavy stroj a vzbudit ji po dlouhem spanku chce šetrně, přirovnal bych to ke snídani do postele, tedy: až vím že pojedu tak asi 2 hodinky před (čím víc tím líp) otevřu palivový kohout ono to navzlíná do "vyschlých" karbců, pak vytáhnu vzducháč a do airboxu při stlačeném startéru stříknu rozprašovačem !jemnou mlhu! benzínu. Z mašiny se ozve "děkujíííí můžem vyrazit". no a baterka netrpí a tím že je benzín otevřen už delší dobu tak ani po startu nechcípne.
Paráda, taky jsem se dost natrápil než jsem přišel na ty "těžký starty" víííím o čem mluvíš po týdnu stání je to opravdu zoufalost. jde to vyřešit celkem jednoduše a šetrně, chytne na první max. na druhý ťuk, mužeš napsat..
Slintám na klávesnici
NÁDHERNEJ MAZEL. CO VÍC DODAT.
Moc pěkná
Já měl taky cb 750,ale tohle je fakt nádhera a to ta moje byla ještě o 10 let mladší. Samá chvála
Nádherná Fredie Spencer replika
klasika to já můžu moc pěkná jasných 10b
máš to moooc pěkný, na svůj věk je jako nová, je vidět, že je hýčkaná. Za mě 10b
Sakrac, to je lestenka Krasnej kus jeste ocelove masiny
peknej kousek
krasavice
Nádherná klasika.nedá se to slovně ani vyjádřit, jedině symbolem a samo, že jedině za 10 bodíků
parádní záležitost.hodně zábavy v sedle
nadhernej kousek k tomu startovani svice mas nove to je jasny a poradne sladit pak musi fungovat,ma ji kamos a taky nestartovala nechal poladit a perfekt,prej konstrukcni slabost teto motorky
ahoj, mam CB450S, stejnej problem se startovanim a co sem cetl nejen ja. tohle nak kluci sikmooci nedotahli, i kdyz jinak klobouk dolu. letos sem zkusil na zimu vypustit benzin z karburatoru a pri prvni projizdce chytla jako by naposled jela den predem. nevim jiste zda to bylo tim, ale kazdopadne to priste zkusim. na 14 dni se to samozrejme furt delat neda, ale treba na tu zimu.. jinak mas moc krasnou motorku, kez by jezdilo vi takovejch. mas to za 10 b.
super, škoda, že takových motorek už moc není.
Nádherná klasika
jako nova to s tim startovanim je zahada... ale kamos to mel na motorce taky a uz je to ok, tak se ho muzu zeptat... ono to bude neco podobneho...
Krasna
Krásná a hlavně zachovalá klasika která má styl !!!
...
moc dobrá klasika