Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 100000 |
Silné stránky
Neuvedeno
Slabé stránky
Neuvedeno
Moje úpravy |
Komplet Akrap, K/N filtr, pancéřové hadičky, elox šroubky(motor, kapoty), racing plexi, karbonové doplňky,přepákování, tlumič řízení + nějaké drobnosti.... |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 7 |
Spotřeba oleje l/1000km | při jízdě po zadním něco málo :-) |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | Deltabox II |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Sport
Tlumič řízení | |
---|---|
Použité destičky | SBK |
Úpravy motoru | Díky akrapu a K/Nku 119,5kw, což je celkem dostačující, takže motor bez úprav. |
Úpravy brzd. systému | Nyní nové zalté SBKčka - nejvyšší řada, tak uvidíme.... |
Použité pneumatiky | Diablo Superbike - race gumy.... |
Obecné
Moje závady | Bez závad, ťuk, ťuk, ťuk.... Dóóóó 9.8.2009, kdy mi zůstalo v ruce pravé řidítko při zvedání mašiny na dvojku na zadní - "bohužel" se mi to i povedlo, takže po zadním s jedním řidítkem - celkem respekt :-D Zprvu jsem si myslel, že se to jen uvolnilo a pohl se držák, co drží na šavli, ale bylo tmelené... Frajer koupil všechny pravé kapoty, když to lehlo, ale řidítko prasácky opravil - no na trestní oznámení... Naštěstí bez újmy na zdraví i na mašině jsem dojel s řidítkem v ruce :-) |
---|