Byla to super mašina, jela ukrutně po rovince i v zatáčkách a na záda šla taky hezky :P teď odpočívá v pokoji ... vlastně ve sklepě - na díly
Recenze
Spousta lidí si stěžuje, že jsou naháče málo komfortní, že výfuky pod sedlem moc topí, že bez štítku nad světlem se nedá jezdit apod ... kdo to tvrdí, tak na tom asi nejel. FZ6 je naštěstí proporčně docela velká a taky má dost velkou nádrž, takže ani já (190cm) jsem na ní nevypadal blbě. Pokud člověk pořádně zalehne, není problém na ní jet 230kmh bez nějakého omezování. Výfuky samozřejmě hřejou, ale není to nic hrozného - pokud se na to člověk nezaměří tak nepozná, jestli je sedlo u spolujezdce rozehřáté od slunce, nebo od laufu. Pokud se obujou vhodné gumy, tak do zatáček padá sama a díky tuhému rámu a genům R6 je v nich rychlá a obratná. Já osobně jsem na ní měl MX řídítka, takže mi posez plně vyhovoval a vzhledem k tomu, že na FZ6 to není problém poslat na zadní na jedničku za plynem, tak se hodí i širší úchop. Kdybych znovu vybíral nějaké hanbaté šestikilo, tak bych klidně znovu sáhl po tom samém - parádní design, v dané kategorii skvělý výkon a v neposlední řadě skvělá ovladatelnost. Rozhodně ji můžu doporučit.
Pěkná jizva na to ženský poletí ...upřímnou soustrast,byla hezká, aspon že sis to vynahradil motokolem...hodně štestí přeju!
vypadala hezky 10b
palec hore.
Masakr!!! hlavně že jsi už OK!!!
maZZec kamo ja sviňa, to ti teda řeknu, akorát nechápu, jak to, že to ta podělaná přilba takhle nezwladla, NO, hl. že jseš živej a docela i funguješ, každopádně tohle už máš na celej život... vím o čem mluvím, napakoval jsem to na CBR 600 do Escorta přímo mezi dveře, ani nevvím jak, ale přežil jsem to s vrtulníkem, otevřenou stehení, prasklou pánví, zl. zápěstím, atd. atd. tže se ten můj anděl strážnej musel zpotit až na samým zadku :) Drž se!!!