Dostojí svému jménu. Je to divočák.
Výška jezdce: 184 cm
První dojmy - Když jsem ji vezl od prodejce, po ose, seděl jsem na motorce poprvé po cca 40ti letech. Měl jsem respekt, protože dvouválec do V byl velice živý. Ale než jsem dojel domů, cca 90 km, byl jsem s Raptorem sžitý. Postupem jsem vychoval pravé zápěstí a pohoda.
Motorku bych doporučil pro - Měřím 184 cm a vejdu se pohodlně. Není příliš vysoká a je lehká, takže i pro holky. Rozhodně jde jezdit klidně, na kochačku, ale potenciál Raptoru je v zábavě v zatáčkách a svižné jízdě. Ani moc motorka nenechá v klidu. Pořád vybízí k tempu.
Doplňky na motorce - Od původního osazení vyměněné páčky, laděné výfuky, jiná řídítka, zrcátka, plexi, blinkry. Přidané padáky, klín. Držáky na kufry.
Recenze
Je to prakticky MV Agusta. Velmi hbitá, agilní potvora. Rychle reaguje na změny směru. Do zatáček se jí chce dost a poslušně. Slušné brzdy, opletené hadice, Brembo. Tvrdší sportovní podvozek Marzocchi, takže čím se jede rychleji, tím lépe funguje. Výkonem dostačující dvouválec V, točák od středu. Je to Suzuki SV, ale jen co se týká součástek. Jinak laděním a charakteristikou to nemá s SVčkem nic společného. Italové si vyhráli. Po zadním neumím, ale stalo se mi to už vícekrát na semaforech, když jsem nedával tolik pozor. Ochotně se zvedá.
Dá se jezdit za 5 l/100, když se dost tahá, tak 5,7–6 l/100. radius cca 300 km. Nenáročná na servis a bezporuchová. Vyžaduje jen standardní průběžnou údržbu. Vlastně jen udržuji čistou, mažu řetěz a měním pravidelně olej.
Absolvovali jsme i vícedenní výlety s kufry ve dvou. Dá se to v pohodě, ale doma je motorka na okreskách se spoustou zatáček a slušným povrchem. tam je to veliká zábava.
Vypadá luxusně
Krasavice ! At' i dál dělá radost.
Raptor je moc hezký motocykl a s tím klínem dole ještě hezčí.
Moc pěkná
tak ten je luxusní