renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CBF 1000 (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Spitit
Vloženo 15.10.2023
Aktualizováno 15.10.2023
Zobrazeno 1 467x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Pěkná, dostatečně výkonná a naprosto ideální na cestování.

Více fotografii

Výška jezdce: 178 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha FZS 1000 Fazer: důvod neuveden
Kawasaki Versys 650: důvod neuveden
Suzuki DL 1000 V-Strom: důvod neuveden
Suzuki DL 650 V-Strom: důvod neuveden

První dojmy - Už při prvním nasednutím mi motorka přišla lehčí než se na první pohled zdá. Na to, že to je 1000ccm a má to nějaké to kilo váhy, tak je neskutečně obratná což se mi hned zalíbilo. Motor krásně uhlazený, minimum vibrací a plus k tomu příjemný zvuk!

Motorku bych doporučil pro - Určitě bych motorku doporučil pro cestovatelé co nejezdí šotoliny ale jen cestu. Pro piloty s výškou 175cm a víc.

Doplňky na motorce - Motorku jsem zakoupil velmi slušně vybavenou. Má top case Givi 47L a také boční kufry Givi, kdy každý kufr má 33L objem.
Rutan padáky
Rutan přešité gelové sedlo
Vyhřívané rukojeti Oxford
Dva laděné výfuky Leo Vince s tlumivkami
Ukazatel zařazené rychlosti Gipro který se opravdu hodí
Čínský voltmetr s USB nabíječkou telefonu.
Budu v zimě ještě dokupovat držák telefonu s bezdrátovým nabíjením

Recenze

Už nějaký ten rok jsem měl v hlavě velkého brouka, že bych chtěl opět více cestovat a poznávat okolní země. Přes 2 roky mám doma CBR600F na které by se sice cestovat dalo, ale není to úplně příjemné. Tak tedy na konci září 2023 jsem začal hodně pokukovat po cestovních mašinách na bazarech a do hledáčku se mi dostala právě Honda CBF1000. Pročetl jsem nespočet testů a recenzí, kde jednou byly samé chvály a jinde zase že to je motorka strašně nudná. Proto jsem CBFky dal trochu stranou a pokukoval jsem po starých FZS1000 Fazerech nebo V-Stromech. Fazery se mi hodně zamlouvaly, ale cítil jsem z nich tak trochu sportovnost více, než cestování. (Doma mám stále CBR600F kterou si nechám právě jen na to blbnutí a kolenkovaní). Zmíněné V-Stromy byly s cenovkou trochu výš než jsem chtěl a třeba taková 650 mi přišla s výkonem už tak na hraně.

Nakonec jsem se rozhodl pro CBF1000 a po 2 týdnech vlastnictví a nějakých 1000km+- jsem zjistil, že jsem se rozhodl opravdu správně!

Jak jsem už psal, motorku chci čistě na cestování. Za těch 1000km jsem zjistil, že průběh výkonu, síla brzd ale i pohodlí, je přesně to co jsem hledal.

Motor má krásně lineární průběh výkonu, stačí zatáhnout a jedeš! Ať už je zařazená trojka, nebo třeba šestka. Motor snese toho opravdu hodně a držení se v 3000 otáčkách je úplně to nejlepší jak jsem tak zpozoroval.

CBFku mám vybavenou s brzdovým systémem ABS a je to taky super. Sice kotouče už toho mají dost za sebou a destičky budou taky za pár tisíc kilometrů na výměnu ale jako celek to brzdí opravdu pěkně.

Podvozek sice nejde moc nastavit, ale přesně sedí na ty mé potřeby. Není to úplně ideální motorka na trochu sportu, ale taky se dá s ní solidně zablbnout.

Zatím jsem si otestoval spotřebu, že na nádrž jsem dal 300km. V těch 300km byla ekonomická jízda ale také i trochu divočení. Takové 50/50

Na příští rok plánuji jako dovolenou Slovinsko a Rakousko kde bych mohl zjistit, jak moc je motorka dobrá na cestování nebo naopak.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
MonkeyCzech
MonkeyCzech napsal 20.10.23 v 18:49 10b.

Vasko969
Vasko969 napsal 17.10.23 v 21:33 10b.

Veľmi dobrá voľba na istotu a pohodu na cestách!!! Gratulujem a prajem tisíce bezpecnych km.

Vladounreal
Vladounreal napsal 16.10.23 v 13:17 10b.

hezky napsáno tak jen samou radost na ní při cestování

Více komentářů



TOPlist