Sportovní cesťak co slušně jede díky litrovému čtyřválci - Japonský čtyřválec - záruka bezproblémového stroje
Má oba originální kufry v barvě a v zrcátkách je vidět to, co u mašiny potřebujete
Výška jezdce: 181 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1200 RS: Byl jsem s jedním prodávajícím u Zlína domluvený, že pošle aktuální foto. No a on nic neposlal, smazal inzerát a dělal mrtvého brouka. Po několika týdnech obnovil svůj inzerát. Inzeroval to báwo už přes rok a koukám že ho stále po 1a půl roce neprodal
BMW S 1000 XR: V tu chvíli nebyla žádná zánovní ve výbavě dle mých představ
První dojmy - Celkem padla do ruky , překvapivě mě z ní nebolí záda. No už po pár stech Km si říkám , že by to mohlo jet víc :-) :-) :-) No není tam žádný výkonový kopanec , ale mají tu křivku vyhlazenou jak na elektromotoru - a to je někdy škoda. Původní zvuk utlumený katalyzátory je skutečně žalostný , žádné emoce , s tím se musí rychle něco udělat :-) Dobre
Motorku bych doporučil pro - Komu se líbí, ať neváhá, je to bezesporu skvělý cesťák ! Já s ním jezdím okolo komínu , Polské příhraničí a ČR , dál už není čas. Na mašině jezdím sám, pozici spolujezdce nehodnotím , není to moc pro dva na delší výlety. Zatím jsem na ní dal několikrát okolo 400km a jednou něco přes 500km za den po ČR a dobrý :-) Pokračuji s kawou další sezónu a musím uznat , žeje to dobrej stroj a zatím mě nenutí koukat koukat po jiné :-)
Doplňky na motorce - Přídavné led čočky do kapoty na kolébkový spínač ,
Decat svod , protože původní zvuk motoru byl sprzněn nadlidmi z Bruselu . Samozřejmě že původní svody z mé motorky leží na půdě a na motorce jsou jiné s tím decat svodem. Zvuk překonal očekávání fakt jsem si ho oblíbil.
Polepy kol
Zásuvka na 12V v přípravném místě v kapotě
Nějaké doplňky od Martina z RDmoto z rodné vsi
Originální držák na navigaci a na ní pouzdro na mobil.
Recenze
No mašině pochopitelně chutná 98 i stovka , dostává i aditiva VIF a BG
Na zedovi se jezdí dobře , dobře filtruje české mizerné silnice, pěkně zrychluje a krásně se s ním předjíždí...
Stálo by za to , občas přitvrdit předek při svižné jízdě , pak ale najedu na rozbitý a záplatovaný asfalt ,,česká specialita" a jsem rád , že to tlumiče v továrním nastavení poberou. poberou
- - - tak že mínusy - - - jsou to jenom drobnosti
No mohlo by to víc brzdit , přece jenom 300mm kotouče vpředu je slabota , ale není to zásadní problém. Není to Speed na dva prsty... to byl mls
No zastihl mě několikrát déšť , nebo stačí jenom napůl mokrá vozovka a tak jsem snížil palivovou mapu a kontrolu trakce... stejně to furt hrabe šestkou v 80 i ve 130. Tak to jsem čekal větší zásah do výkonu motoru , pro bezpečnou jízdu. No a na nových gumách jsem měl v té době 2tis Km.
Je to ucukaná stříkačka , jako většina současných motorek. Převodovka průměr , žádný samet , prostě standard.
Ta nevzhledná krabice pod motorem odemě dostala padáka ještě dříve, než jsem koupil motorku. Místo ní je pod motorem jenom svod k výfukům. Lahodí to očím i uším a vo tom to je
Krásně je slyšet od motoru přes svod výfuku brumlání a fakt mě ten zvuk baví. Neřve to jak sviňa , je to akurát.
Dobrý výber a realisticka spravna recenzia...
Parádní mašina.
Fajné stroj, ono to zas tak blbě nejede jen to nemá tolik emocí … kamos ji měl a neujela tomu ani Multistrada ani KTM 1190 …. Naopak Speed 1050 dostal na frak . Prosím jak si motorka poradila s tím decatem ? Myslím esli to muselo do servisu na mapy a nebo si to elektronika pobrala sama ? Planuji na MT 10 … mmj MT 10 vs Zed 1000 2019 je cca o 5 metru rychlejší 80-200 km/h … a to má od 20 ps víc .. taky bych čekal jinej nášup a vono ne …