PROFIL MOTORKY

Honda VT 600 Shadow (1995)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník 1Gabo
Vloženo 22.7.2023
Aktualizováno 10.4.2024
Zobrazeno 594x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 20.12.2023, Uskutečněno: 20.12.2023, Stav tachometru: 4350 km, Zhlédnuto: 175x, Firma: FIRMA:MTZ Mototechnika (Strakonice)


Vzhledem k tomu, ža na motce je namontovaná USD vidlice z Giler XR, která má 140 kg a Stínovlas se při brždění hodně potápí, pustil jsem se do repasu origo vidlice, kterou jsem koupil s motorkou.
První překvapení bylo při rozebírání - pružiny jsou kratší než mají bejt a distanční vložky jsou dvě místo jedný, ale délka pružin s vložkou taky nehraje. No nic, zjištuju co by to mohlo bejt, ale nenašel jsem zatím žádný info.
Vidle jinak je v pekném stavu, pouzdra jsou jako nová, ty nechám, zbytek dám novej. A původní majitej vidli nalakoval na černo, docela hnusně, takže já se rozhodl jí rozleštit ...
No, nakonec jsem zjistil, že trubky jsou fous ohnutý. Ale uvidím, zkusím to složit a pokud bude vydle chodit stanfdardně (v ruce chodí dobře), tak to nebudu řešit. Jiank holt koupim nové trubky - leto to je kole 7500 CZK a tomu bych se chtel vyhnout. Teď má vidle nová guvera, prachovky, pouzdra a olej Putoline 10W.
Pustil jsem se do vyméně ložisek řízení za kuželíková, když byů na motorce jen spodní brýle tak razítkovali při otáčení. Te´d mám nalisovaná misky ložisek do krku. Ale pustil jsem se ještě do elektriky - když jsem viděl to izolačkový peklo, tak mi to prostě nedalo. Naknec mám na ponku vypreparovanej hlavní svazek, vypadá nezničeně, našel jem zatím jen jedno poškození a žádnej bastl - zatím. Předchépzí majitelé byly hodně ktreativní, naštěstí se asi elektriky báli (i já se bojím, ale kdo se bojí, sere v síni ...) a tady byly kreativní v omotávání vsech částí svazků klasivkou izolačkou. Já to dávám pryč, nahrazeno bude zpět klasickou automotive látkovou omotávkou a pokusím se to trošku učesat.
EDIT 26.12.2023
Elektriku jsem učesal, prohlidnul i kabebaz k cidku neutrálu, která že zdála nacata, ale poškození jsem nenašel. Ale našel jsem divně opotřebení řetězového kolečka viz foto . Nenapadá někoho důvod?
No a pomalu to začínám skládat zpet. Dělám po chvilkách po odpolenach, tak to jde pomalicky. Ale není kam spechat

EDIT 11.1.2024
Tak jsem rozdělal a prošel i spinače do světel. Bylo mi divné, že světla svítí furt a nejdou vypnout. No, Lidová tvořivost tu maličko zařádila - někdo vypínač rozlámal, tak propájel káble. Takže sháním tento nebo podobnej vypínač, abych to předělal tak jak to má být. Kdyby měl nekdo na typ, kde koupit samotnej spínač, budu jen rád. Na Parts Depot je jen celej srduženej přepínač se chcípákem za dcela nehorázné peníze. Pípadně kdyby někdo měl plonkovej doma, klidně poškozenej ale idealně aspoň s kouskem kabeláže - lecos si zvládnu opravit. Pouzdra jsem trošku přelešlit, jsou docela otlučené, ale ta patina se k té motorce docela hodí řekl bych

EDIT 19.1.:
Konečně mám doopravenou elektriku. Sehnal jsem za pár korun celej blok spínačů z CBR 1000 z roku 89 a spínač světel přeletoval. Takže už zas jsou konečně vypínat a zapínat světla. A při instalaci blikaců do řidítek někdo na prace naletoval dva kabely (každej s jinou tloušťkou) k přepínači blinkrů a tamtudy to bylo vytažené. Blinkry jsem nakonec sehnal origo, přední už jsou vrácené včetně původného zapojení, jestli budu vrace zpátky i zadní uvidím. Ale asi jo.
Centrování předního kola je boj, je strhanejch něklolik niplů a nevím, zda není křivej ráfek.
Ve finále mám niple buď 8G-275 nebo 9G-275. Takže jsem něco objednal z MTZ mototechniky a uvidíme zda to bude ono. Objednáno mám nerezové - mosazné ze šroubárny Marek nechci ... Nerezovej jsem našel i celej výpet od CC komponents z nerezu, ale do toho zatím nechci jít kvůli ceně

EDIT 11.3.2024
Poslední týdny se nic moc neděje, není teď na nic čas. V průběhu jsem zjistil, že přední kotoučmá o 4 cm vetší průměr než má mít, takže na origo vidlici samozřejmě nepasuje. Bude novej. Pak někdo na prasáka uřezal flexou představce a vyřezal tam nadivoko závity M12x1,25. Já do původních vidlí potřeboval delší šrouby, který byby drahý jak kokain a nešly sehnat v nerezu a ve finále jsem zjistil, že jsou ty závity dokurvený. Takže jsou představce o 3 cm zkrácené a soustruhu a teď už to sedí normáne s normálůním závitem.
Takže mě čeká koupit zadní gumu, kotouč, benzínovou hadici a benzínovej filtr, vícko zásobní nádržky pro chladivo a gripy (asi vyhřívané Oxford Cruiser) a měl bych mít všechno. Vlastně ještě víčko nádrže - zasekl jse v ně,m klíč a nejde vyndat. naštěstí je víčko sundané z nádrže ...
A nakonec jsem koupil fungl nové uni světlo Louis. Vzhledove je téměř totožné s originálem, uvidíme jak bude svítit ...
A teda to musim nalakovat, zatím je v černé přední blatník a kryt chladiče (ten černej urcitě zůstane) a pak se musím rozhodnou, jakou barvou nalakuju zbytek.

EDIT 14.3.2024:
Už se mi pomali začínají scházet díly k dokompletování. Takže mám novej kotouč TRW, nový sintrovaný destičky TRW, sdu na repas brzdové pumy a přišli mi o nové gumy Shinko 777. Ještě čekám na ložiska do předního kola, víčko zásobní nádržky na chladící kapalinu a vyhřívané gripy Oxford. A pak nalakovat a složit. nakonec asi plesknu do barvy i přední blatník, mřížka chladiče zůstane černá.

EDIT 24.2.2024:
Máme hotovou lakovačku. Z metru to vypadá slušně, zblízka to není zas takovej hit, ale nechám to být. Na to že jsem to lakoval sprayem ve špinavé garáži.
Teď to nechám aspoň tejden zrát a potom budu skládat. mezim snad dozapojím vyhřívané gripy - nečekal jsem zázraky, ale (ne)kvalita konektorů mě celkem dostala. a musim přeopat zapojení budíků, nekde to si vytáhnout spínané plus na KOSO tachometr. ještě jsem se rozhodnul pro nové spojkové lanko - pro sichr a mám koupenou pancéřovou hadičku HEL. Tkže nakonec v přdní brzdě zůstane původní jen železo a horní memrána pod víčkem, zbytek bude komplet novej.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • První výjezd 2024

    Máme za sebou prvních cc 100 km roku 2024. Dovolím si to nazvat po částečné repasi stroje. Nové věci: Vyhřívané gripy Oxforf Cruiser pancéřová hadice brzdy HEL + repas brzdové pumpy + brzdovka Total kotouč + sintro

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 08.04.2024
    Uskutečněno: 07.04.2024
    Tachometr: 4400km
    Komentářů: 1x
  • Poslední projížďka 2023

    Poslední dobou jsem jen jezdil do práce a na krátké vyjížďky (50 - 60 km, jen tak na hodinku brouzdat po okreskách a hledat hezká místa). Te´d o víkendu asi naposledy, v neděli bylo přes den cca 14 stupňů a už jsem přije

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 23.10.2023
    Uskutečněno: 23.10.2023
    Tachometr: 4200km
    Komentářů: 1x
  • Repase třmenu

    Repas trmenu sadou All Balls - pistky te´d chodí parádně, ale občas se jakoby přizasekne nebo rozvibruje destička. Plíšek co je u čepou pruží pekně a dobře ale plíšek co je u rovne části destičky tam vícemně nedží a mám

    Typ: Údržba
    Vloženo: 21.09.2023
    Uskutečněno: 14.09.2023
    Tachometr: 3600km


TOPlist