Hledal jsem nástupce za Kawasaki Zephyr 550 dost dlouho. Léta přibývají a já se posunul k více cestovnímu motocyklu. Po odmítnutí všech klasických litrových autobusů - a že jich bylo, jsem zúžil výběr na kategorii cestovních motocyklů z 90. let obsahu 750
První dojmy - Zase jsem se musel smát do helmy, když jsem se poprvé na ní svezl. Padla do ruky hned, až na ovládání blinkrů. Pro mě španělská vesnice. Místo vypnutí levého blinkru klakson! Jinak spokojenost s jízdou.
Motorku bych doporučil pro - pro blázny do motorek z 90. let
Doplňky na motorce - vyhřívané rukojeti
Recenze
Za motocykly z 90. let bych dejchal. Po zkušenosti s čtyřválcem je motor malinko hrubší, zato z volnoběhu je živější. Musím si dát větší pozor při řazení dolů, zvláště pak na 2. stupeň- motor má velkou brzdnou sílu. Klasicky výjezd z kruháče je docela problém. Po městě jedu na 3, pak jen stačí za městem přidat, odřadit 4 a 5 a můžu se kochat. Posez je velmi pohodlný a delší štreky tolik neunavují. Spotřebu jsem snížil zkrácením benzinové hadičky na 4,4 l na 100km. Úložný prostor pod a za sedlem je opravdu obrovský. Mám zatím najeto asi 3000 km, takže už nějaké dojmy jsou. Ve srovnání s japonci je sice někde pozadu- zámek řízení, ovládání blinkrů, potah sedla je hladký... Nejlépe se cítí na silnici 1. a 2.třídy, nudné dálnice nevadí. Cestování 400km denně je super, ale záleží na počasí a na provozu .Snažím se vyhýbat kolonám, jak to jen jde. Namontoval jsem nový zadní tlumič, novou baterii, stavitelné páčky a přemýšlím o zadní brašně na nosič. Kufry mám 2 páry- menší a větší.
Pěkná cihla ...
Ahoj, krásny stroj ,sám mám K1100RS a je to super zvezenie
Ač trpím hlavně na Italy , tak tohle BMW se mi moc líbí
To je ale krasavice. Díky a kolama dolů!