PROFIL MOTORKY

Triumph Sprint 955i ST (2000)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Martys_
Vloženo 29.4.2023
Aktualizováno 30.4.2023
Zobrazeno 1 093x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Sportovní robustní cesťák s charakterem.
Stará škola, bez jakékoliv elektroniky, která by doplňovala nebo hlídala schopnosti řidiče.

Více fotografii

Motorka koupena od MUKL (Velké Meziříčí) - Nějaký místní překupník z Jížní Moravy. Pravda ven šla až na místě u stroje a vlastně mu celý ten prodej byl nakonec u prdele. Přijel jsem o něco dříve a ejhle, stroj měl sundané přední kolo vč. třmenu. Ukázalo se, že nefunguje tacháč. Motorka měla být trochu škráblá pádem ze stojánku, ve skutečnosti jí někdo položil. Pošklebování a kecy typu, že to stejně rozfláknu v první zatáčce mě donutily na ni usednout a pěkně si ji sám projet i když nebyla přihlášená. A ejhle, nerozflákl jsem, ba naopak jsem už hustil já do něho ať mi dá slevu.

Výška jezdce: 188 cm

První dojmy - Láska po první jízdě. Paličatě jsem si vyhlédl tu nejlevnější nabízenou 955i Sprint v ČR a po pár dních konverzace s překupníkem a pár vlastníky tohoto stroje jsem si pro ni jel. Skutečnost byla teda odlišná od popisu v inzerátu, který nešetřil superlativy, ale testovací jízdou na pankáče bez papírů a v kraťasech mne tento stroj naprosto přirostl k srdci...pokračování příště.

Motorku bych doporučil pro - Pro člověka, kterému nevadí sportovnější posez. Je to nezáludný univerzální stroj, který je vhodný i pro začátečníka. Jen je třeba mít respekt a předvídat, bez toho to nedopadne dobře.

Doplňky na motorce - Mám:
- MRA plexi
- Držák zadního kufru
- Laděný nerez. výfuk G.P.R.

Chci:
- Vyhřívané rukojeti Oxford
- CNC stavitelné páčky
- Zadní LED světlo
- Orig. krovku ( seat cowl)

Průměrná spotřeba - 0.03 l/100km

Recenze

Až bude čas, tak něco sepíšu

Mám ji velmi krátce ( necelý rok) a zkušeností minimum. Jako přednosti beru:

+ Skvělý motor - Akorát tak dravý aby mě jako začátečníka nevylekal, ale zároveň má šmrnc. Od 3tisíc to fičí a pokud chce člověk opravdu vyrazit kupředu, tak doporučuji fungovat od 6tisíc nahoru. V kooperaci s laďákem má specificky návykový zvuk.

+ Dobrý podvozek - Hodně věcí lze doštelovat, ale zatím do toho nechci vrtat. Dobře drží, motorka je stabilní a komfortem je na ty naše cesty tak akorát

+ Brzdy - Jó tak ty jsou fakt parádní. Vepředu jsou čtyřpístky a dva 320mm kotouče. K tomu není co dodat. ABS zde není, ale účinek jde dobře dávkovat.

+ Velikost motorky - Je to krev a mlíko, žádná vychrtlina. Mám 188cm, 94kg a je tak akorát. Cítím se na ní dobře. Má i pohodlné velké sedlo.

+ Hmotnost - Na to jak je veliká a na tuhle kategorii má slušnou hmotnost. Prázdná cca 207kg, pohotovostní okolo 240kg. Ta přispívá k lepší manévrovatelnosti, která je slušná.

+ Aerodynamika - Kapotáž je opravdu funkčně navržena. Jezdím s ní cca od 5st nad 0 do práce plus krátké výlety okolo 10st. Nijak na tom netrpím. Pokud lehce prší, tak nejsem kupodivu ani tak zlitý. Opravdu dobrý, jen je třeba zvolit adekvátní plexi.

+ Univerzálnost - Dá se na ni blbnout a zároveň i cestovat. Není problém namontovat kufry.

+ Ergonomie - Vše tak jak má být. Prehledná přístrojovka s palivoměrem, přepínače světel, blinkry, výstražné...vše na svém místě.

+ Letmo uložené zadní kolo - Po designové stránce parádička avšak je nutné umístit výfuk nahoru, jinak to prakticky nelze poznat.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Matool
Matool napsal 03.05.23 v 20:40 10b.

Přesně jak píšeš skvělá mašina mám ji čtvrtej rok a nelituju ten zvuk je fakt návykovej moc jich není at ti dělá radost

Více komentářů



TOPlist