3 válce...velmi dobrý nápad...kdo si myslí, že je to málo, ať to vyzkouší.
Výška jezdce: 178 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Tiger 955i: důvod neuveden
První dojmy - Vzhledem k tomu, v jakém stavu jsem ji koupil, tak jestli tohle ještě pojede. Puzzle bez návodu a jistoty ,že mám všechny dílky. Po první jízdě už to bylo optimističtější.
Motorku bych doporučil pro - Střední až vyšší postavy. Člověk pod 180 bude mít co dělat s přehozením nohy a když pořádně nedošlápnete, tak s vámi vyšší těžiště pěkně zacvičí. Jinak je to hodná motorka.
Doplňky na motorce - Tenhle stroj má všechno potřebné na delší cestování.
Recenze
Měl jsem možnost se projet na T800XR a bylo vymalováno.
Na tom tříválci něco je. Není to trhač asfaltu, ale ten průběh...a chod.
Minimum vibrací a každý kvalt roztáčí naprosto s přehledem. Nemusíte mít strach, že jste někde pod otáčkama a dostanete to zpět v podobě nepříjemných vibrací celé motorky.
Ale popořádku.
Na tuhle motorku jsem si myslel, ale nemohl jsem si dovolit do ní investovat průměrnou cenu. A tak jsem se poohlížel spíš po starším bráchovi T955i.
I kvůli tomu níž posazenému krouťáku jsem ho chtěl zkusit.
Když jsem ale narazil na inzerát tohoto kusu, v ceně mě dostupné, bylo rozhodnuto.
Vždycky je něco za něco.
Koupil jsem ji jako delší dobu nepojízdnou, bez STK, částečně rozebranou. Takže trochu hádanka.
Nebudu to protahovat. Motorka jezdí k mé velké spokojenosti.
První sezónu máme za sebou bez ztráty bodu. Další už začínáme.
Někdo říká, že je to nudná motorka, protože dělá přesně co chcete. JO...tak to je. Dělá přesně co chcete aby dělala, ale nudná mi teda nepříjde.
Je fajn vědět, že tu zatáčku dá přesně tak jak jste si představovali. Bez přemlouvání a s plnou bagáží.
Že ty nerovnosti překoná aniž by se rozhoupala jako vrtošivý velbloud.
Že když vyrážíte nad ránem, tak kultivovaný chod motoru a decentní zvuk nevzbudí spící manželku ani nevrlé sousedy.
Motor vrní, hefty hřejou, sedíte si pěkně vzpřímeně schovaní za plexi a víte, že je jedno kudy cesta povede a jak bude dlouhá.
Tak to je tenhle Tygřík.
Umí se i rozparádit, ale s jednadvacítkou vepředu a měkkým naladěním podvozku to není jako na čistě silniční motorce. Přece jen je to cestovní enduro.
Pokud kolem téhle motorky taky kroužíte, tak máte určitě zmapované její dobře známé slabiny. Některé jsem taky řešil.
Topí - ale já mám teplo rád :)
Startér - za tepla nestartuje. Vyměnit uhlíky, srovnat a očistit komutátor a je to.
Zásuvka - volné kontakty. Rozdělat, přepájet. OK.
Těžiště - dost vysoko, hlavně s plnou polní. Stačí malý náklon a už máte co držet.
Samozřejmě na místě.
Hezký Tygřík
Pěkný tygřík a šikovný majitel.
Myslím že jsi chybu neudělal
Klasika pro čahouny, no a já jsem prcek. Ale držím ti palce, když jsi tak narostl.
Konečně tady po delší době vidím pořádný stroj
Napsal si to pěkně, tak ať to jezdí a hlavně kolama dolů