Letos koupená náhrada za SVčko, oproti kterému se jedná o obrovitou motorku.
Výška jezdce: 187 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Tiger 955i: důvod neuveden
Honda CBF 1000: důvod neuveden
První dojmy - Prvním a nejzásadnějším dojmem bylo, že se na motorce nemusím krčit. Byť jde o motorku z roku 2005, ovládacími prvky a palubovkou je o generaci jinde a nejspíš mi chvilku potrvá, než palcem napoprvé nahmátnu blinkry nebo botou trefím řadící páku. Hned při první jízdě mě překvapilo příjemné posezení a funkčnost zvýšeného plexi.
Recenze
TDMko jsem si vybral už asi po roce občasného dojíždění do práce na Suzuki SV, které jsem na lehce přes 110 km dlouhé cestě začal pociťovat jako konstitucí nedostatečné...:) V uzším výběru byla ještě Honda CBF 1000, která se mi ale po ozkoušení zdála víceméně stejně nízká jako SV, takže jsem dále koukal jen po Tigeru 955i a TDM. Nakonec se naskytl tento kousek, zatím spolu moc zkušeností nemáme, ale po ujetí nějakých 200 km jsem nadšený..
Dobrý výber ? tiež vlastním TDM 900 r.v. 2002 máme spolu už cez 10 000km a som veľmi spokojný ? tiež ju používam na dochádzanie do práce ?. Veľa šťastných km prajem
Krásná barva. Modrá ji sluší!!!
Zajímavý kukuč s vyvýšeným plexi
a ten dvojitý lauf, to se už dnes nevidí jen tak...až na Guzzi V7 ..
Spoustu spokojených km nejen do práce!!!
Tak vždy jen pro potěchu a kolama dolu