Rakouským inženýrům se to fakt povedlo
Výška jezdce: 188 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW F 800 GS: důvod neuveden
Aprilia Tuareg 660: důvod neuveden
Yamaha Tenere 700: důvod neuveden
První dojmy - Po hodném Versysu zběsilá KTM (ready to race)
Doplňky na motorce - Skidplate BlackDog, CNC kryt sekundárního kolečka, vyhřívané rukojeti, duralové chrániče rukou, chránič předního světla, rozšíření stojánku, tepelný štít mezi KAT a centrál, duralový carrier plate rollbag, výztuha uchycení přední věže, padací protektory v ose kola, krytka přední a zadní nádobky brzdové kapaliny, sklopná enduro zrcátka, hrazda a držák na mobil, homologované blinkry s "tekoucím světlem" a denním svícením,
Recenze
Po nějaký době na silnici a ježdění na Kawasaki Versys 650, mě to zase začalo táhnout mimo silnici, ale s vidinou i delších výletů jako TCT a TET a z tohoto důvodu jsem vybíral motorku pro tyto účely.
v první řadě byla jasná volba Yamaha Tenere 700 následně to přešlo na Aprili Tuareg 660 a o jiných strojích jsem nechtěl ani slyšet a pak přišlo na příběh a konverzaci s kamarádem, kterou vám tady zkusím krátce popsat.
Kamarád, Honza:
proč se nekoukáš po KTM ?
Já:
KTM ? ty vole to nikdy, nikdy nekoupím.
Kamarád, Honza:
ochuzuješ je kvalitní motorku.
Já:
nelíbí se mě to a je to prostě KTM, nikdy to nekoupím
o týden později => vezu domů KTM :D a je to ta nejlepší motorku co jsem kdy měl.
Děkuji ti Honzo za rady :D
nech ti robí radosť.