PROFIL MOTORKY

Honda ST125 Dax (2023)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Rudolf
Vloženo 20.2.2023
Aktualizováno 6.4.2024
Zobrazeno 2 756x
HODNOCENÍ PROFILU OD 14 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Hodnocení motorky
Nalezeno 33 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Nový
Pořizovací cena: 101900
Silné stránky

Malá, hbitá, sympatická. Papírově nízká spotřeba cca 1,5L/100km, objem nádrže 3,8L.
Na předním kole nainstalováno ABS s dynamickou inerciální měřící jednotku (IMU) - jak "dospělá" moderní motorka.
Výkon 6,9kW / 6 750 ot. za min., krouťák 11Nm / 5 500 ot. za min. - trhač asfaltu to sice není, ale vzhledem k velikosti a manévrovatelnosti - je to drak :)).
Zdvih př. tlumičů 100mm, zadních 120mm.
Osazení 12" koly, na rozdíl od různých čínských klonů, které používají 10" kola.
Brzdy od jap. výrobce NISSIN s "mohutnými" kotouči.
Veškerá světla jsou v LED provedení, takže odpadá povinnost rezervních žárovek.
Každý se chce hned svézt.

Slabé stránky

Řazení - proti běžným motorkám nemá neutrál mezi řadícím stupněm 1 a 2, ale nad jedničkou, tzn. N-1-2-3-4. Řadící páka je kolébka okolo levé stupačky, takže při řazení vyšší rychlosti tlačíš pedál špičkou nohy a při podřazovaní tlačíš pedál patou. Směr řazení je jak u staré JAWY, směrem dolu.
EDIT: Dnes jsem zjistil, že řazení "jede" stále dokola N-1-2-3-4-N-1... a také opačně - takže když pojedu na "4" a v domnění, že se jedná o "3", sešlápnu přední pedál, zařadím si "N"!!! a pokud si nevšimnu rozsvícené zelené kontrolky, dalším sešlápnutím dopředu se může stát, že zařadím za "1" a ... je to v háji :(. Musím sehnat ukazatel zařazené rychlosti. HEALTECH zatím nic nenabízí.
Edit 3/2023: Řazení je po jízdě vcelku OK. Při jízdě není možné přeřadit na neutrál, ze čtyřky na neutrál to je možné až při zastavení - takže o jednu starost méně.
Zpětná zrcátka - asi jako u každého z těhle "prcků" je problém zahlédnout nějaké dění na silnici za sebou.

Moje úpravy

Zatím nic, vše se obtížně shání přímo z Asie, hlavně z Thajska, která je i výrobcem motocyklu. Něco je na eBay a Ali, ale cenově nic moc. V Evropě jsem na nic nenarazil a nebo za ceny, které jsou výrazně vyšší než ekvivalentní doplňky na GéEso :((.
Prostě příliš nová motorka (v Thajsku od loňska).

Motor

Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Brzdy
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba paliva l/100km 1.5

Podvozek

Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Typ rámu Plechový svařenec, sloužící zároveň jako nádrž, na kterém je vše přišroubováno.
Tuhost rámu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Jízda

Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Zázemí

Dostupnost dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Nabídka doplňků
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní intervaly
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zkušenosti se servisem Servisní intervaly - mimo garančky v 1000km jsou servisní intervaly po 6000km - na ten "hlt" mot. oleje dostačující.
Servisy Honda jsou po Evropě "na každém rohu", tak nepředpokládám velké zdržení potřebných ND.
Servisní síť
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Cestování

Pohodlí jezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana jezdce cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Světla
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Pohodlí spolujezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Možnosti uchycení zavazadel
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dojezd na nádrž cca 250km (dle výrobce)
Ochrana spolujezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Obecné

Použitý spotřební materiál Olej. filtr Honda 15412-MGS-D21, kompatibilní Hiflo HF117.
Vzduch. filtr Honda 17210-K2W-J10, kompatibilní jsem zatím nedohledal.
Zap. svíčka orig. NGK CPR7EA-9S, kompatibilní je bez (S) na konci, zatím nevím rozdíl...
Mot. olej 0,85L 10W-30, API SJ, JASO T903, std. MA.
Př. brzd. destičky Honda 06455-K26-921 (stejné jako Grom, Monkey)
Zad. brzd. destičky Honda 06435-K26-G81
Moje závady Doufám, že dlouho nebudou žádné... zatím Honda nezklamala.


TOPlist