renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda SH 125 (2017)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník barmil
Vloženo 20.11.2022
Aktualizováno 20.11.2022
Zobrazeno 630x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Zakoupena 2019 z druhé ruky s nájezdem cca 3400 km. Doplněno o přední plexi.

Motorka koupena od p.Husník

Výška jezdce: 178 cm

První dojmy - Musel jsem si zvyknout na trošku silnější stroj - padesát let jsem mučil 50ccm a teď přešel na 125ccm. Trošku horší bylo zvyknout si nehledat řazení rychlostí k čemuž jsem měl tendenci ještě po dvou letech, hlavně při rozjezdech. Pak jsem se taky musel spřátelit s kotoučovýma brzdama které jsou trochu ostřejší než bubny.

Motorku bych doporučil pro - Asi bych tento stroj doporučil lidem co už nechtějí trhat asfalt, nesnaží se objet celou evropu a nevadí jim, že jsou i rychlejší vozidla a nervózní řidiči na silnicích.

Doplňky na motorce -
Jediné doplňky - maximální plexi a držák na navigaci

Recenze

Jelikož začátek mých řidičský let byl v patnácti letech, (to z hruba před čtyřiceti kg) byla mi 50tka již slabá obzvláště v jízdě ve dvou, využil jsem úpravy silničního zákona, že s řidičákem B můžu na 125ccm. Nechtíc zakoupit nějakou levnou plechovku, rozhodly recenze a zkušenost s el. generátory této firmy.
Zatím mám najeto necelých 12000km. Není to mnoho, ale slouží mi převážně v příměstkém provozu a párkrát delší cesta po českých zemích ve dvou. Po dálnicích si drží rychlost 90-100km/hod se spotřebou 2,5-2,6 L/100km . Je znát, že je to motorka na kvalitní silnice. Jak se zajede na silnice nižších tříd je to hned znát na tvrdším odpružení - každý hrbol či výmol jezdec i spolujezdec dosti pocítí. Co si nemohu vynachválit je čelní plexi, největší co jsem našel s krytama na ruce. Při vyšších rychlostech je sice poznat odpor vzduchu, ale aspoň na mně moc nefouká a neprší.
A tedˇ jedna vlastnost dosti nepříjemná. Nevím jestli to je vada tohoto typu nebo jenom tohoto kusu, ale když naložím kufr, tak při jízdě cítím, jak se mi snaží rozkmitat řídítka. Není to něco co by mi rvalo ruce, ale nedovolil bych si řídítka povolit.
Z výroby je skútr vybaven silničními pneumatikami - na kvalitní suché silnice ideální. Na chatu jezdím zarostlýma okreskama a lesní cestou. Když zaprší je to horor. Mokré listí, ještě jakž takž se dá opatrně projet, ale mokrá tráva a blátíčko to je o "ústa".
Je to na cestování do nějakých 130-150km (s využitím dálnic) vynikající přibližovadlo, ale jako náklaďák mi Simson sloužil trochu lépe - více jsem na něj přivázal )

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Myschan
Myschan napsal 21.11.22 v 10:52 10b.

Jak píše kolega, kmitání dělá horní kufr. A nejen u tohoto skútru. Jinak gratulace k dobré volbě, především pro město ideální dopravní prostředek. A nějaký menší výlet zvládne taky. Malá spotřeba, vysoká spolehlivost.

Jofré
Jofré napsal 20.11.22 v 15:18 10b.

To kmitání řídítek jistě dělá zadní kufr. Mám osobní zkušenost. Jinak je to dobrý sluha.

Více komentářů



TOPlist