Cestovní motorka se slušným výkonem a spolehlivým motorem.
První dojmy - Vzhledem k tomu, že jsem po předešlé motorce Honda Hornet CB600F přesedl na skútr PCX 125, jsem byl CBFkem mile překvapen. Krásný zátah motoru, vyhovující posez, hezky se vodí do zatáček, brzdy s ABS. První zkušební svezení bylo se značným respektem, ale hned jsem věděl, že ji chci.
Doplňky na motorce - vyhřívané hefty Oxford
padací ochranné rámy
vyšší plexi s deflektorem
zásuvka na 12V pod sedačkou
originál Topcase Honda v barvě motorky
originál boční kufry Honda v barvě, včetně látkových tašek uvnitř
zadní blatníček
centrální stojan
Recenze
Po přechodu z Horneta 600 na skútra PCX 125 jsem se po cca. 6 letech zjistil, že mi silnější mašina začíná chybět a chtěl bych se opětovně vrátit k něčemu silnějšímu. Taky jsem chtěl začít s manželkou, případně s partou kamarádů na mašinách trochu cestovat. Po dlouhém brouzdání v inzerátech na internetu mi byla doporučena Honda CBF 1000 od známého z vedlejší obce s najetými 52.800 km, kterou jsem od něho ke konci září 2022 odkoupil. Hondu CBF 1000 jsem vybral kvůli osvědčené značce a možnosti cestování na delší trasy. Při koupi měla vše, co jsem na ni chtěl mít, tzn. ABS, hlavní a boční kufry, vyhřívané hefty, ukazatel zařazené rychlosti a ochranné rámy. Na motorce je pohodlný posez, včetně úchopu řídítek. Šestirychlostní řazení je přesné, odezva na plyn okamžitá. Spojka je hydraulicky ovládaná. Jede krásně, příjemně se ovládá. Oproti Hornetu je možnost držet nízké otáčky na úrovni 3-5 tis. s možností kochání krajinou a nutnosti častého podřazování. Doufám, že na delší cestování jsem si vybral dobrý a pohodlný stroj.