PROFIL MOTORKY

BMW R 1150 GS Adventure (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Freeangel
Vloženo 25.9.2022
Aktualizováno 25.9.2022
Zobrazeno 954x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


GSo mě lákalo dlouho, v minulosti jsem si i vyzkoušel 1200 GSA a byl z něj nadšen. 1150 jednosvíčka bez ABS jsem zvolil z důvodu 1/2 až 1/3 ceny oproti 1200GSA. Navíc 1150 se mi líbí tím jaké je to kladivo, je spolehlivé a ... Igor Brezovar...

Více fotografii

Výška jezdce: 178 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Tiger 800 XC: cena

První dojmy - Motorka je fakt obrovská. Se všemi doplňky co má na mě působí tak, že až se jedno pondělní ráno naseru, tak nasednu a vyrazím na cestu kolem světa. Jeho váha zmizí po rozjetí a přidání plynu. Do zatáček je až podezřele hravé a klopí se velmi ochotně. Výkonu dostatek, asi už nejsem takový stíhač. Do reality vrátí člověka až nutnost prudkého brzdění, kdy fyziku prostě neomrdáš ( 350kg) a nebo když vjedete na mokrou trávu v kopci. Tu by pomohly možná špalky, ale E07+ je prostě cestovní kompromis.

Motorku bych doporučil pro - Jezdce 180cm+ cestování po zpevněných komunikacích + lehký offroad

Doplňky na motorce - tobinátor + cestovní plexi WRS
hrazda k plexi proti třepání
přídavná světla
držák tankvaku a mobilního telefonu
držáky zadních kufrů + 3x Al kufr
potah nádrže - kůže BMW
zvýšení řidítek
zásuvka na USB
vyhřívané rukojeti
nastavitelné stupačky SW-Motech
Y svody + výfuk MIVV + vstřiky z 1200ky
prodloužení předního blatníku
tempomat
ochrana válců + kolen
rozšíření bočního stojanu

Recenze

máme spolu 600km a zatím spokojenost. Motocykl má Y svody bez katu, lazený výfuk MIVV, vstřiky z 1200ky + si dal někdo záležet a celou tuto sestavu naladil. Takže motor si přede jak kočka a zároveň moc pěkně jede.

Ochrana proti větru - 1*
výbava, vyhřívané ručky, pohodlné sedlo, ergonomie posedu a ovládacích prvků - 1
projev motoru, převodoka, výkon dostačující - 1-
váha - 2-
stabilita, ovladatelnost - 1-
brzdy bez ABS - 2
spotřeba - první nádrž 6,1/100. Asik se to dalo čekat .( Afrika uměla i 4,0) - 3

Motorka je velmi pohodlná na silnici, šotolině a teď jsem zkusil i sypaný hrubý šterk. Bez problémů. Do bláta, nebo na nějaký drsnější offroad se s ním pouštět nebudu. Na takové akce je tu BETA 250RR 2T se kterou si to člověk aspoň užije. Na "Hrošíkovi" by to bylo čisté trápení.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
magoss
magoss napsal 30.09.22 v 22:28 10b.

To jsi z toho udělal letadlo že máš takovou spotřebu

Hansp
Hansp napsal 27.09.22 v 15:58 10b.

Exkluzivní kousek v těch nejlepších rukách Gratuluju a těším se, až ho uvidím naživo

hansdorf
hansdorf napsal 25.09.22 v 19:48 10b.

Kdo si jednou GS oblíbil, už z něho nesleze. Mám starší 1100GS a neměnil bych i kdyby přivezli fungl
novou Twin Afriku . Letos jsem na ní nalítal cca 13tkm a je to jako návyková droga. Jak se každý den
nesvezeš ,stojí celý svět za hovno.

Více komentářů



TOPlist