Slouží jako přibližovadlo i jako expediční vozidlo, zkrátka nesmrtelný univerzál
Výška jezdce: 179 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Babetta 210: důvod neuveden
První dojmy - Něco mezi kolem a motorkou, co se jízdním projevem nejvíc podobá motorové pile. Když člověk nespěchá a neštítí se tu a tam přišlápnout, doveze ho i po všech těch letech na konec světa a zase zpátky.
Recenze
Proč jsem si ji vybral? Obávám se, že na tuto otázku nemám racionální odpověď. Zkrátka jsem chtěl moped – dvoutaktního veterána s duší.
Po zprovoznění jsem na Babettě zatím absolvoval ~220km, dojmy přidám až časem. Stroj má nové zapalování GYT namísto původního Tranzima, originální karburátor Jikov, válec po prvním (x let starém) výbrusu a novou spojku. Zatím šlape jako hodinky.
"Motorka" se samozřejmě nejlépe cítí na silnici, kopce zvládá obstojně. Co se týká cestování, 100km za den není problém, jen si člověk nesmí myslet, že to půjde rychle.