renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Babetta 207 (1984)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník babettujem
Vloženo 22.1.2014
Aktualizováno 3.3.2014
Zobrazeno 5 413x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Když stačí jeden válec a dvě kola tak stačí i jedna rychlost a dva takty.

Více fotografii

První dojmy - První dojmy nebyly dvakrát dobré. Na babettě jsem si rozsvítil světla a pak ji nemohl nastartovat. No prostě něco úžasného. Litoval jsem své koupe a utracených 3000,-. Lítost mě přešla po několika minutách, co jsem přišel na "závadu".

Recenze

Babettu jsem si dovezl 8.8.2013 z vesnice vzdálené cca 15 km.

Zprvu jsem byl zblázněn všeljakými radami že se má jezdit tak a tak. Je to absolutní blbost. Každý se musí sžít se svým strojem sám. A pokud to zadře. Musí se z toho poučit sám. Babettu jsme s kamarády na naší chatě pokřtily jménem Pišta. :)

Na babettě jsem od srpna do ledna najezdil cca 1500km. Po výletech do Sušic a Strakonic jsem se vrhl napřiklad i do Mirotic. Letos v létě se chystám na Slovensko do Považské Bystrice.

Pišta byl zprvu v super stavu. Vlivem mé lenosti se stala nyní (Leden 2014) GO nutností.
Začali mi cinkat spojky. Později se z ničeho nic během volnoběžných otáček zařadila rychlost , Pišta s sebou škubla a motor zhasl. To byl poslední impuls k opravě. Pištu jsem odstavil, odstrojil a začal se zajímat o opravu. Jako první šel motor na zavaření spony motoru, která praskla a já nevědomky jezdil BEZ přišroubovaného motoru! Naštěstí byl motor zaklíněn do stojánku a vpředu držel jen na plynovém lanku.
Včera (21.12.2014) mi kamarád řekl že je motor svařen. Snad se ke mě co nejdřív dostane zpět :). Dopředu jsem si koupil gufera na kliku a těsnění pod válec a pod koleno. Při posledním dojezdu praskla jedna pružinka řadících čelistí.





Chtěl jsem koupit nové zadní olejové tlumiče, avšak jsem pod kolnou našel nepoužité (ale hrozně zašlé) tlumiče z Jawy 21. Obrousil jsem je a krásně pasují na Pištu.





22.1.2014
Dnes jsem přivezl motor. Spona je zavařená, snad to vydrží dlouho.





Zítra dojedu řadící spojky a uvidíme. Čistil jsem spojkový buben a je v něm střašně oleje. Snad nebudou olejem nasáklé spojky. Gufera mám doma, jen je vyměnit :).

27.1.2014
V patek jsem pištu úspěšně složil a rozchodil. Motor běhá, ale nepodařilo se mi vylisovat unašeč rozběhových spojek. Šroub na stahováku je větší než v klikovce. Jsem asi stupidni kdyz neumim stahnout ani unašeč. Celkem bych potřeboval vyměnit gufera ale nemuzu se k nim dostat. Ani pod rotorem alternatoru ani pod spojkama. Dopredu jsem dal pneu 3, 00x16'. Dozadu silnejsi tlumice. A vysledek je takovy, ze vypadá lépe. Mam zatim vetsi pneu jen vepredu, takze stojanek je mi k nicemu. Je moc kratky. Fotky sem dam az budu doma, cekam u zubare. A taky se omlouvam za diakritiku ale jsem na telefonu.

První spuštění po GO


Takhle krásně chytne studený motor.


Ted jsem se dostal domu, v calounictvi v Klatovech si rekly za potazeni sedacky 1900,- :'(. Snad najdu jine.
Taky mi to nedalo a musel jsem se na Pištovi projet. S mym "letnim" vzorkem to klouzalo az hanba. Jinak motor tahne uplne suprove.

Světlo které mi způsobilo takový stres jsem nejprve nahradil za halogenovou H1. Minulo se to účinkem. Světlo sice svítilo, ale začala se loupat barva a tavit plast paraboly.
Jako dalši přišlo na řadu LED světlo. Nyní je ve světle cca 12 LED avšak není to to co bych si představoval. Tak mám navrhnuto nové světlo v SMD variantě. Světlo je velmi jednoduché.

29.1.2014

Tak sedačku se nachám očalounit v Bezděkově. Prý za to bude chtít okolo 500,- Sice místo kůže bude koženka ale to snad přežiju.
Ve čtvrtek se vrhnu celkově na gufera. Začaly mi totiž prokluzovat startovací spojky. A to po doliti oleje do prevodovky. Nalil jsem ridci olej aby se vse proplachlo. Dnes koupim PP80 a olej vymenim.
Podarilo se mi sehnat peknou hlavu z 210ky. Ale jelikoz ma 207ka dekompresor, hlave prekazi ten kanalek. Nechce se mi brousit ten kanalek na valci, tak radsi udelam dulek v hlave. A kdyz uz budu mit hlavu na CNC tak ji i trochu snizim. . Jsem zvedavej na vysledek.

3.3. 2014
Nyní týden Pišta nejel. Jel jsem cca 40km a pak jsem nemohl ani za boha nastartovat. Gufera, na který jsem se vy**al jsem konečně musel vyměnit..
Gufero na klice bylo kompletně v haji, to velké jsem ovšem koupil špatné, nevadí.
Konečně jsem do hlavy z 210 vyfrezoval dulek aby mi sedla na valec z 207. Vypada to zajimave, pokud se mi nebude líbit, casem to vymenim. Na snížení hlavy kašlu, komprese se zvětší už použitím hlavy z 210.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
vykuchanej
vykuchanej napsal 28.01.14 v 11:19

"Taky mi to nedalo a musel jsem se na Pištovi projet. S mym "letnim" vzorkem to klouzalo az hanba. Jinak motor tahne uplne suprove.,,

Tak bacha do zatáček, moc to neklop.
Už si dal kolínko?

stařík62
stařík62 napsal 27.01.14 v 11:45

Babettě zdar a sílu motorku až do padnutí.

Více komentářů



TOPlist