Pěkně vypadající moto, takových příjemně historických tvarů. Pohodový posez, lehká a příjemné řízení.
Motorka koupena od FIRMA:G-moto (Praha 10-Strašnice)
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - Zatím v zajíždění, takže ještě nelze úplně hodnotit, ale zatím je vše jak má být. Funguje to jak má a s přibývajícími kilometry se motor i převodovka zlepšuje. Zbytek asi bez problému.
Doplňky na motorce - zadní nosič
Recenze
Tahle dváca byla vybrána jako městské přibližovadlo a také od 16ti pro kluky, až dorostou (věkem). Z toho důvodu jsem nakonec nebral RE clasic 350 nebo péráka, kam jsem taky trochu koukal.
Motor no 10 PS ze vzducháče je prostě daných, ale na pohodovou jízdu je to krásné a trochu se musí tahat aby to jelo. Pohodlné sedlo v kombinaci s posezem a podvozkem je dobrý výsledek i na delší jízdu, což 14 l nádrž a malá spotřeba i dovoluje.
plusy: relativně nízká váha, pohodlné sedlo, uvolněná pozice řidiče, krásný pohled na stroj, kdyby neměl na kastlíku 125, každý by si tipnul více. Přepínač na varovné blinkry.
střed: vlastně všechno, protože vše funguje obstojně a adekvátně k tomu jak má. Je to klasik bez větrné ochrany, takže fouká, ale to při rychlostech do 100 stejně nevadí. sedlo je pevné, nářadí a lékárna pod bočním kastlíkem.
mínusy: sem bych za mě dal jiné ovladače na řídítkách než u velké motorky, protože nemá chcípák, jen malý barevně neoznačený startovací čudlík a vypnutí jen klíčkem. Jiný je i přepínač blinkrů (levá - off - pravá) což je občas trochu problém najít středovou pozici, obzvlášť když to více drncá (kostky atp.).
Tohle vše je ale jen můj nezvyk!
jediné takové opravdové mínus je tedy za mě, že vyklopený policajt chcípne moto i v neutrálu, takže pro zahřívání se musí zvednout na centrál nebo sedět a držet. (nevím jak to je u jiných 125). Ale vlastně tím i nahrazuje kolébku na řídítkách, přijedu, vyklopím policajta a tím to zhasne.
Krásnej stroj! Kde jsi koupil ten nosič. Marně sháním ( felsberg 250 ).