Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 80.000 |
Dostatečný výkon.
Zajímavý vzhled.
Příjemné ovládání i jízda.
Jednoduchý servis - mimo výměnu zadní gumy, kdy se musí rozdělat zadní kyvna. Ale servis to zvládne bez problémů.
Dostatečný úložný prostor pod sedadlem - na dvě otevřené přilby. Integrálka max. jedna.
Při jízdě v noci je přední osvětlení dostatečné, ale při jízdě zatáčkou se vlivem náklonu "zkracuje" osvětlený prostor vozovky před skútrem.
Při jízdě rychlostí kolem 60 km/hod. se rozkmitají řídítka. Pokud je řidič drží, tak si to ani neuvědomí, ale pokud by je za jízdy nedržel, tak je to hodně nepříjemné. Stačí ovšem na řídítka položit prst a ty se uklidní. Jestli je to gumami, kufrem nebo vůlemi, nevím. Ale nejspíš od každého něco a navíc konstrukce rámu skútru, který samozřejmě nemůže být tak skálopevný jako u Suzuki DL650 V-Stromu, který jsem sedlal předtím.
Moje úpravy |
Větrný štítek - prodloužení plexi. |
---|
Obecné
Moje závady | 1. Kvůli tomu, že skútr postával 3 roky místo toho, aby jezdil, tak ztvrdly gumy tak, že jsem je musel nechat vyměnit. 2. Po nějaké době odešla plynová vzpěra, držící sedlo při otevření zavazadlového prostoru v horní poloze. Originální nová stojí cca 1.200 Kč, ale dá se koupit také značková (Stabilus) i za třetinu ceny. Kromě těchto dvou prkotin zatím žádné závady. |
---|
Motor
Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
---|---|
Spotřeba paliva l/100km | 2.8 |
Variátor | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Mechanická hlučnost |
Cestování
Světla | |
---|---|
Ochrana spolujezdce | |
Ochrana jezdce cestování | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Pohodlí spolujezdce | |
Pohodlí jezdce |
Zázemí
Servisní intervaly | |
---|---|
Nabídka doplňků | |
Dostupnost dílů | |
Servisní síť | |
Ceny servisu | |
Ceny náhr. dílů |
Jízda
Cestování | |
---|---|
Město | |
Sport |
Podvozek
Možnost nastavení |
---|