Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 168000 |
Univerzálnost, pohodlí na cestách, spolehlivost, ovladatelnost, nezáludnost
vyšší hmotnost, níže umístěná řidítka, malý základní plexištít
Moje úpravy |
bez úprav, pouze doplňky. Snad jen použit změněný převod, vzadu o 1 zub méně. Tím bylo docíleno, že se motor na rychlejších přesunech méně točí a rychloměr ukazuje přesně |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Spolehlivost | |
Brzdy |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | 320 |
Obecné
Moje závady | během 14 let pouze odešlo na cestě ložisko z. kola, ale šlo na tom dojet 130 km domů a pak ještě 20 do servisu |
---|---|
Použitý spotřební materiál | olej 10w30 Repsol nebo Motul 10w40 svíčky iridium NGK olejový filtr obvykle Hiflo vzduchový filtr papírový od různých výrobců chladící kaplina Motul Inugel bateri postupně různých výrobců, olověná Motobatt nebo Storm vydržela obvykle dva roky, Li-ion zn. JMT 4,5 roku... |