PROFIL MOTORKY

ČZ 250/471 (1974)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník sokolik
Vloženo 7.2.2007
Aktualizováno 4.1.2014
Zobrazeno 647x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Moje první "velká" motorka. Nalítal jsem se na ní coby teenager docela dost, asi 20.000km. Jinak tuhle motorku asi nemá smysl moc představovat - je to klasická olejnička, pořád jí netěsnily příruby a tak o konzervaci bot nebyla nouze.

První dojmy - První dojmy byly samozřejmě dechberucí, protože oproti fichtlovi jawa typ 550 s motorem z jawa 21 to byla "raketa". Když se okolo mě objevily první dovezené ojeté "silnice", dojmy se trochu zkazily.. Ale za naučení na "velké" motorce jsem jí vděčný dodneška..

Recenze

Takový věci jako maximálka se ani moc popisovat nedá. Nad 90km/h už začal lítat tachometr tak, že se kýval mezi 90ti a 150ti, takže to bude někde uprostřed.

Trošku jsem jí upravil..původní ovladače vyměnil za plastové a zprovoznil si i světelnou houkačku. Hlavně jsem zezadu vyhodil drapák a dal tam klasickou pneu a trochu širší, ale i tak to svezení bylo spíš o pocitu nebezpečí než bezpečí..

Motorka již byla věnována rodině na renovaci do původního stavu a následně prodána sběrateli.

Ještě perlička z poslední jízdy po renovaci.. Chtěl jsem se nostalgicky vrátit v čase zpátky, tak jsem nepohrdl jízdou na číze. Od doby FZ6 jsem na motorce podobné číze neseděl a musím říct, že jsem se v životě víc na motorce nebál Účinnost bubnových brzd oproti moderním kotoučovým - to se nedá srovnat, ale to nejhorší přišlo v zatáčce - jistota, kterou mi dávala FZ6 na pneu s měkkou směsí oproti trubkovému rámu s "galuzkama" Barum byla fakt někde jinde.. Respekt k lidem, kteří dodnes motorky značky JAWA jezdí, já už bych na to asi neměl

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist