PROFIL MOTORKY

RevX Reaper (2019)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Maros65
Vloženo 18.2.2022
Aktualizováno 18.2.2022
Zobrazeno 2 897x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Elektro stroj, který mám opět jako doplněk k enduro kolu, naplní mé potřeby - tichost, vysoký výkon, nízká hmotnost, takřka bez údržby (jako na kole - foukat, mazat, občas něco vyměnit a nabíjet)

Výška jezdce: 198 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Sur-Ron Light Bee X: malý, levné komponenty, nízký výkon

První dojmy - Bál jsem se, že si nezvyknu na absenci spojky, což opravdu nebylo namístě. Bál jsem se, že mi bude dělat problém zadní brzda místo spojky, také vpohodě. Bál jsem se, že oproti gg ec300 nebude výkon, to se také nepotvrdilo a při zavření plynu se spouští rekuperace, která připomíná brždění motorem u 4t, tím pádem v terénu není tak často nutné hamtání po brzdách - opravdu hodně toho ubrzdí. Unavím se dřív než motorka. 2,5h v terénu až až :))

Motorku bych doporučil pro - pro lidi, kteří si nepotřebují dokazovat velikost ega a jsou ohleduplní k ostatním i k přírodě, mají rádi kratší enduro vyjížďky, traily, technické až trialové výjezdy a triky

Doplňky na motorce - -už při prodeji jsem si vyžádal 21" přední kolo se standardním mx pneu, pneu nakonec příliš mohutné, takže jen upravit rozměr
-vzadu 19" a postupné laborování s rozměry - nakonec mám nejširší možný, bylo nutné ořezat boční špunty aby se vešel do kyvky (5min práce) a vzorek velmi řídký - dobře a rychle se za jízdy čistí
-zadní blátoguma jako ochrana tlumiče před blátem od zadního kola
-jiný přední blatník - v základu byl blatníček na kolo, který je absolutně nepoužitelný a ošklivý
-po dvou letech přechod na ten nejširší možný zadní plášť způsobil větší grip, ale trochu slabší výkon v nižších ot. - místo pův. 50z rozety, nyní testuji 52z a za krátko zkusím 54z, což by mělo být ideální

Recenze

Na trhu elektrických mnoho není
-ktm freeride e-xc: výdrž 30min je opravdu málo, váha jako cross 115kg, vysoké cena
-alta redshift: váha jako cross 115kg, nedostupnost v čr, cena však stejná jak RevX
-elektro surron: malý, v základu slabý a špatné komponenty, na delší výlety, ale ok
-cake: málo informací, vysoká cena, nedostupnost v čr, váha 75kg (+25)
-boxxbike: spíš kolo než motorka, na výjezdy asi nic moc

Mám 197cm váha 90kg
Srovnávám především s poslední GG EC300 2t a současným enduro kolem Giant Reign 27,5:
-poloviční váha Gase, když něco nevyjedu, v klidu slezu, dotlačím, otočím - na Gasu o dost těžší manipulace, ale většinou to také šlo
-absence spojky je občas nevýhoda, ale člověk se naučí jinak, možná i lépe, jezdit a nespoléhat se na spojku
-zadní brzda na levé ruce je o dost citlivější záležitost než na noze (na kole mám brzdy opačně a nikdy jsem neměl problém ani na jednom stroji, vždy se přeprogramuju a je to intuitivní - i jsem zkoušel brzdy otočit jako na moto (tam je nutná pravá přední, protuže u plynu nelze mít zadní brzdu, schválně si to zkuste, je to kravina), ale na kole mám prostě zaryto obráceně (levá přední)
-konečně jsem se naučil jezdit po zadním, v pomalé rychlosti - je to jako na kole
-vždy jsem tíhnul spíš k trialu než k mx, takže RevX pro mě ideál (váha, odpich)
-zadní pružinový tlumič Elka - nastavení odskoku a předpětí pružiny, horní uchycení v rámu v 9ti možných otvorech - lze tak maximálně přizpůsobit geometrii
-vepředu vzduchová Manitou Dorado pro pův. 27,5 sjezdová kola plně nastavitelná
-brzdy 4p Hayes Dominion 220př a 203zad, o poznání citlivější jak brzdy na gasu a také lepší než Sram Guide na mém enduro kole
-netřeba ladit karburátor, netřeba míchat olej do benzínu
-motor chlazený nuceně vzduchem - geniální řešení p. Boba Mrázka
-stupačky možné posunout a výrazně ovlivnit délku zadní stavby
-3mapy:
-zelená (bez rekuperace) - taková jako elektrokolo, na traily dobrá, do kopce naprd, taky dobrá pro známé pro začátek, aby se hned nezabili
-modrá (bez rekuperace) - spíš na delší vyjížďky, asi tolik nežere baterku, ale nemá tak okamžitej výkon, pro někoho může být i ideál, pokud nemá jistou ruku s plynem
-červená (plná rekuperace) - ostrá mapa, kterou bych přirovnal k 2t s výhodou zakmnutí plynu, což způsobí "brždění" motorem, lze samozřejmě vychytat polohu, kdy motor nezabírá ani nebrzdí - JEZDÍM VŽDY!

Náhled na naše ježdění:
https://www.youtube....ountainMind/featured

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Maros65
Maros65 napsal 23.02.22 v 15:51

roadmagor
roadmagor napsal 22.02.22 v 10:35 10b.

Před pár dny jsem na tenhle tvůj profil náhodou narazil a od té doby na ten stroječek už poněkolikáté koukám
Měl bych dva dotazy k používání:
- není ten motor poněkud na ráně při přejíždění kmenů, kamenů apod.? Nenabízí k tomu výrobce nějaký chránič motoru/baterky?
- jak je to s brodivostí/vodotěsností - píše k tomu výrobce něco, resp. máš s tím nějaké vlastní zkušenosti? Nebudí to ve mně úplně důvěru pro třeba přebrodění potoka.
Každopádně to fakt vypadá na hodně zajímavou věcičku a vrtá mi v hlavě, jestli to třeba náhodou nechci

millis21
millis21 napsal 21.02.22 v 10:44 10b.

Super ...testoval jsem prototyp RevX pred par lety a nadchlo me to neskutecne. Jezdim cestovni enduro moto a all moutain kolo Giant Trance. Tohle by bylo super neco mezi na ostre vyjezdy do hor.

Da se to nekde pujcit na par hodin na zablbnuti ?

Manažer
Manažer napsal 21.02.22 v 07:50 10b.

Vypadá to na zajímavý počin.
S tou ohleduplností vůči ostatním a přírodě je to vždycky na pováženou. Ale je pravda, že když bys kolem mě projel normální rychlostí v lese, asi bych se na tebe ani nezlobil
Tak ať slouží a ať na tebe nestřílejí myslivci.

Více komentářů



TOPlist