renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CRF 250L (2015)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Libor46
Vloženo 3.11.2021
Aktualizováno 7.3.2024
Zobrazeno 1 425x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.8

Popis motorky


Nenáročná motorka, která je vhodná na toulání po okolí jak na cestě, tak i mimo ni.

Více fotografii

Výška jezdce: 184 cm

První dojmy - První dojem byl celkem zajímavý. Motorka byla u předešlého majitele používaná jen na cesty, pole nebo terén neviděla nikdy. Tak podle toho taky vypadala, byl to puntičkář. Motorka chirurgicky čistá, nebylo na ni smítko prachu. Po sednuti za řídítka bylo vše ok. Rozjel jsem se a měl jsem pocit, že to nejede do doby, než jsem se dostal na polňačku. Sice jsem hned narazil na limity IRC gumy ve předu a Bridgestone TW302 vzadu, ale jinak to bylo fajn. Tady je výkonu tak akorát. Po první jízdě jsem si nechal 2 dny na rozmyšlenou a zavolal jsem, že si pro ni jedu...

Doplňky na motorce - Kryt pod motor, kryty rámu a neopreny na vidlicích Acerbis
Blástry noname s hliníkovou výztuhou ale funkční
Kratší převod 13/42 (OEM je 14/40)
Úprava airboxu (teď je otvor 50mm)
EJK programovatelná jednotka
Výfuk od hlavy dozadu Scorpion
Tlumiče předek i zadek YSS
Výztuha chladiče
Zalamovací páky zadní brzdy i řadička
Vybrakován pair
Vyměněná baterie za lifepo4
Tubliss v předním i zadním kole
Hliníková řídítka Protaper
Jiné, minimalistické zadní světlo s držákem SPZ
Čínské blinkry, které nebolí, když je urazím (kus za 50,-)
Pneumatiky 120/90 18 vzadu a 90/90 R21 vepředu. Zatím nazuto Michelin tracker, pak se uvidí

Recenze

Po enduru jsem se pokukoval dlouho. V minulosti nějaká endura byla a vlastně jsem na podobném stylu jízdy vyrůstal.
Od 6ti let jsem jezdil s kamarády po polních cestách na fechtlech, pak přišly nějaké ČZ 175, 250tky předěláné na offroad... To byly časy...
Naposled jsem měl WR400F, na které jsem najel cca 15 MTH a motor šel do kopru (údajně po GO, jak 90% prodávaných endur)
Proto jsem šel s nároky dolů a hledal stroj, který splní mé nároky a údržba bude snesitelná a nenáročná.
Toto Honda splňuje více než na 100%

Po prvních 2 týdnech od koupi jsem najel přes 1000km v terénu (silnici jen přejedu na další polní nebo lesní cestu). A pak se začalo s doplňky a úpravy, aby to bylo v terénu použitelnější.

Zatím jsem nenarazil na kopec, který by motorka nedala. Stále toho zvládne víc, než já. Jezdím s ní i na tratě, kde si kousek skočím a i to zvládá.
Tady je ale nutné říct, že na toto stavěna není. Zvládne to, ale určitě to chce lepší tlumiče, a na ty se časem chystám i já.
Předek jde brzy na doraz a zadek nestíhá rolety ani divokou jízdu po hrubém makadamu.

Po ujetí 2000km:
Po ujetí dalších km v terénu se seznamuju s novým podvozkem a novým charakterem motoru, který dostal druhý dech. Úprava výfuku, sání a jednotky se projevila na daleko lepším průběhu motoru ve vrchním spektru otáček.



V každém případě bych motorku doporučil pro každého kdo se chce vyřádit v terénu nebo chce jednoduchý a nezáludný stroj.
Řekl bych, že je to naprosto skvělý doplněk k mé FZ1...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
speedee
speedee napsal 27.12.21 v 11:35 10b.

Fotečky endurka úplně idylické
Na tom sněhu taky pěkný, proč vlastně kupovat skipasy že, takhle je to stejně hezčí..

SuperSic58
SuperSic58 napsal 08.11.21 v 15:24 10b.

skvělá mašinka, ať slouží a dál dělá radost

Beranidlo
Beranidlo napsal 06.11.21 v 17:56 9b.

Za ty Trackery 10, ale za to, že mi jezdíš rajónu, ti musím strhnout bod!

Vlnič
Vlnič napsal 04.11.21 v 16:34 10b.

Pecka stroj. Taky jsem po ní pokukoval, nakonec jsem měl možnost koupit krásnou KLX 250, tak jsem ji vzal
Nechal jsem se inspirovat těma Michelinama Tracker a dneska jsem je obědnal
užívej

Libor46
Libor46 napsal 04.11.21 v 14:14

Díky za hodnocení i komentáře...
A k těm lesním (zpevněným) cestám se vyjadřovat ani nebudu...
Kdo ví, ví a kdo neví píše nesmysly.

Více komentářů



TOPlist