Vlastník | Sir_CHerokee | |
---|---|---|
Vloženo | 31.12.2020 | |
Aktualizováno | 23.1.2022 | |
Zobrazeno | 5 211x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 21 UŽIVATELŮ
Vlastník | Sir_CHerokee | |
---|---|---|
Vloženo | 31.12.2020 | |
Aktualizováno | 23.1.2022 | |
Zobrazeno | 5 211x |
=> Kybergreg díky, 660 je pohodlná. Dneska už sběratelský kousek. Je jich málo. Moje zůstala v rodině.
Ještě body.
Pěkná Jawka, taky jsem o ní uvažoval, ale když jsem si na ní sedl na výstavě, tak mi vůbec nesedla. Rád bych sehnal 650 Dakar, ale to už je taky mission impossible nehledě na to, že cena už bude výš než když byla nová. No nic.
Moc hezká motorka. Jezdil jsem na ni, měl jsem ji půjčenu z Jawy. Jede moc pěkně. Ať dělá jen radost
Motorka to není špatná a dá se na ní i cestovat viz (JAWA 660 Kyselina)
a když by jste potřeboval nosič tak kontakt na mně máte. Přeju hodně najetých km.
Děkuju. Mám ji půl roku a zatím spokojenost. Už aby bylo jaro...
Je pěkná, ať slouží a dělá jen radost
=> tomcruise77: Původ dílů je v článku vypsán. Motor je italský Minarelli. Většina ale je ještě vyrobena a vyvinuta v ČR. O šikovnosti českých lidí nepochybuju, ale Jawa na to nemá prostředky...dnes vyvinout větší motor = náklady stovek miliónů a dovolit si to mohou jen velké značky. I proto už Jawa možná 10 let mluví o litru, ale nejspíše ho uvidíme tak v prototypu a tím to asi skončí, pokud neseženou velkého partnera nebo investora.
Osobně bych byl rád, aby na jejich strojích byl podíl české práce a českých dílů...ne jako v případě RVM500, na které není český ani šroubek. Nic proti ní.
vyrobená v CZ? A co ten motor ITA? Jo, je to určitě ještě JAWA, ale jen tak na půl. To je škoda. Máme lidi, co vědí vymyslet dobrý motor a snad ho i levně vyrobit, nebo ne?
To je určitě pravda, pokud není baterka ven, tak odběry jsou. Problém to není, mám na všech strojích voděodolný konektor pro nabíjení bez nutnosti demontáže sedadla nebo kapot, takže je to jednoduché.
Baterku je nutné dobíjať, lebo budíky stále odoberajú prúd - sú tam hodiny a menič na USB konektor. Dá sa to vyriešiť malou externou baterkou a jedným relé.
Krása. Nech ji leta doma a bude to rarita,..tu u nás to cenu nikdy neztratí!
=>Tdičko v pohodě. Jsem rád za diskusi a názory. W800 by byla určitě kvalitněji udělaná, o tom žádná. Staré Jawky...to nebyl žádný med. Dneska už je to lepší. Ale byly krásné a jednoduché, vše se na nich dá dát do pucu a supr stavu. Nápodobně a hodně spokojených kilometrů.
Chcem sa ti ospravedlnit za moju predchadzajucu recenziu.
Zelam ti vela pohodovych kilometrov. Nechal som sa uniest, sam som mal JAWU, najprv Station 50 v roku 1982, potom JAWA Pionier 21 v roku 1984 a nakoniec JAWU 350 634 v roku 1986. Zial, nemal som s nimi dobre skusenosti a preto som tak reagoval.
Este raz mrzi ma to a vsetko dobre v Novom roku.
=> 2stroke: 660 jsou asi nejmodernějším vlastním strojem, který z Týnce vyjel. Varianta Vintage odpovídá designu, odkaz na historii značky je tam jasný. Kromě toho dělali enduro Sportard a Adenium, ty už však byly moderní i designem. Bylo jich o něco více, ale také ne mnoho.
Co se týká RE servis mám 400 km a to jej diskvalifikovalo. Jinak krásná klasická mašina. Když nepustí licenci i dalším, nebudou se asi moc prodávat...
Jawa má jen v mém kraji (v dosahu) 5 servisů, do dvou nejbližších to mám do 15 minut. Síť se rozšiřuje pořád, mají co prodávat (https://www.jawa.eu/prodejci)
Aha, a já měl vždycky za to, že "retro" mám mít vzduchem chlazený motor (nebo by to tak mělo aspoň vypadat - chapej mělo by to mít na motoru chladící žebra)...tak jsem asi splet : / : ))) ...třeba se něco změnilo, ale zatím jsem neslyšel o tom, že by Jawa rozšiřovala svou servisní síť...z toho všeho co si napsal mi jasným vítězem vychází RE Interceptor...ale delej jak myslíš, jsou to tvoje peníze...nicméně z tohohle slepence bude jednou sbírkový kus, takže na hodnotě bude spíš stoupat...
Krásna mašinka , jediné mínus vidím vo vyššej hmotnosti na to že je to jednoválec
Ještě jednou děkuji. Motorka by měla být volba srdcem. Jawy jistě nejsou nejdokonalejší mašiny, ale mám k nim vztah a přál bych si, aby značka byla opět na výsluní a vyráběla i u nás a na Slovensku jak tomu bylo dříve.
Blahopřeji ke krásnému kousku.
Kritizují, jen ti co na tom nikdy nejeli.
Frajeřina Gratuluji k volbě srdcem. Chápu že lidi jako TDičko tohle nepochopí, ale ne každý potřebuje Hypersupermegagigamotorku za půl míče.
Přeju ti, ať překonáš všecky problémy a ať dělá jen radost!
Líbí,líbí Ocenuju zajem o alespon z casti ceskou motorku :). At slouzi!
Díky za názory pánové. Interceptor se mi líbí, ale nejbližší servis v Praze...takže cca 400 km daleko. To nejde. Co se týká sběratelských kusů, tohle je 53/80 vyrobených, část šla do ciziny. Osobně jsem ještě žádnou Vintage nepotkal. I proto si ji vážím, navíc zatím poslední převážně česká motorka.
Fuu. Na zaciatku roka takato motorka. Ani neviem, co dalej napisat, aby som ta neurazil. Nuz chce to odvahu. Asi by ma nebavilo mat novu motorku v zaruke a uz si ju servisovat sam. A obavam sa, ze zberatelsky kus asi nebude.. ta Kawasaki by asi bola lepsia volba. Ale uzivaj si.
No za me si mel preci jenom volit toho RE Interceptor, ma rohodne vyssi machr index :) je i hezci.A ten motor je koukatelnej coz se u tehle jawy rici neda. Myslim ze casem zacnes litovat. Ale rozhodne si Jawu uzivej.
> Targus raz za čas dobíjím i 350 Speciala. U těch 660 je s elektrikou obecně problém, co jsem sledoval. Vím, že to mnozí komplet předělávali...ale to by asi můj servisák nedal.
Děkuju. 2T - 350/640 se doprodávají a budou pomalu končit . 660 už skončily. A pak už Jawa nemá nic "svého". Snad s něčím vyrukují. Akorát myslím, že na to nemají prachy a do koprodukce taky nemají moc co nabídnout .
Paráda
To plexi je dobrej nápad.
Co se týká elektriky, asi tolik.
1/ Neexistuje, abys musel na takové mašině dobíjet baterii, pokud je tato v pořádku. Pokud musíš dobíjet, buď je špatně seřízené dobíjení, anebo je K. O. baterka. Případně ještě může být skrytý odběr při odstavené motorce (jako příklad uvedu rádio, i když to je samozřejmě na motorce nesmysl).
Pokud to máš v záruce, na prodejnu nebo do autorizáku a vyčinit jim řádně kožku.
2/ Rozpohybovat motorku se stříkačkou bez funkční baterie je problém, ale dá se to. K tomu, by bylo potřeba znát schémata, ale myslím, že by to neměl být problém předělat tak, aby to chytalo na žduchanec.
Motku máš pěknou. Kdybych byl nepřející "sfiňa", napsal bych, že ti tak trošku závidím. Takhle mi musí stačit moje 639 a trocha fantazie.
Paráda
Chtěl jsem dát deset ale nějak se to seklo. Omluva
Díky pánové. Děkuji Milanovi za povzbuzení, tak snad budou díly dostupné. Týncem to bývá složité. Bez linek to nebylo ono.
Moc hezká. Ty nápisy a linka jí sluší. Neboj se jezdit denně, taky ji mám a není to problém. Díly mají asi jen v Týnci , ale jsou. Elektrika - ta se nepovedla, ideální je mít jinou...přeju pohodové kilometry.
Jasných deset. Stou žlutou ji to fakt sekne.
šikovná strojovna