Po asi tak roce a půl a 50 mth na EXC 200 jsem zjisil, že nutně potřebuju novou EXC 200. Jenže se stalo, že ji přestali vyrábět. Oko padlo na reinkarnovaný Gas Gas.
Výška jezdce: 178 cm
První dojmy - Nová. Krásná. Oproti EXC200 o dva světelné roky (no dobře 20 roků pozemských) dál. Škoda ji ničit plácáním o zem!
Recenze
Jedu si takhle na začátku jara roku dvou tisícího šestnáctého do Příbrami a z dlouhé chvíle (při pohledu na proslulé kypy) docházím prozření: nutně potřebuju novou motorku! Pár telefonátů a zjištění - KTM EXC 200 v modelovém roce 2017 už nebude. Poslední kusy 2016 jsou už dávno fuč! Chtít si koupit enduro na jaře totiž není moc dobrý nápad. Hledám, pátrám a zjišťuji - Gas Gas zrovna ožil a v nabídce mají dvoustovku, dvěpade a třista!
Mrknu na to, v Chuchli má importér velký showroom. Takže, importér tam je. showroom taky. Ale... Kdo ví, ví. Kdo neví, nemá cenu popisovat, není důležité. Na místě potkávám šéfa. Slovo dalo slovo a je to. Potřebuju Gasíka. Prej ať se toho nebojím a jdu rovnou do tříkila. Že prej pohoda. Hodný to je, milý to je, děti nežere. Ideální na zahrádku k domečku!
Takže za pár týdnů odvážím nablejskanýho krasavce - podle výrobního čísla 17. kus modelového roku 2017 - je jaro 2016. Je to paráda, ty čísla, co?!
Ze začátku mám respekt, ale je fakt, že stačí pár hodin a zjistíš, že ten objem je na takovéto prdění vcelku dobrej. Motor má dost síly už odspodu, když chceš letí. Ale když nechceš, vyhrabe tě ze spousty situací. Oproti EXC z roku 1997 není moc fér porovnávat. Všechno je nový, jiný, lepší.
Po skoro čtyřech letech a 122 mth konstatuji - bez jediného problému. Rozbilo se jenom to, co jsem rozbil já - dvoje řidítka, tři přední blatníky, troje kryty rukou, jedna sedačka, jeden zadní blatník... Prostě klasika Na motor jsem neměl potřebu sahat.
Putoval pak stejně jako EXC ke kámošoj. Máme tu u nás takovou krásnou tradici...
Offroad maraton a v roce 2020 Endurosprinty.
Super Gasík a pěkný fotky co jezdíš za závody?