Pár doplňkových informací
jak jsem psal montážka tlumiče od Scotts Perfomance na 690 nejde použít díky jinému ofsetu. Vyřešil jsem montážkou od Radeho - není sice odpružená, ale je pěkně zpracovaná a za normální cenu.
Ven šel uhlíkový kanistr a SAS - šlo pryč pár zbytečných hadic a elmag ventilů - o hmotnost tolik nejde ale je tam víc místa a menší chobotnice hadic, zatím nemám ty správné konektory na oblbnutí ECU tak mi svítí kontrola, ale na funkci to naštěstí nemá vliv.
Vyhodil jsem i schránku na nářadí - nářadí co vozím se mi tam nevejde a zlepší se proudění vzduchu přes chladič
předělání sedla jsme ještě nezrealizoval, ale je v plánu - sedlo je sice OK ale po cca 300 km už zadek cítím
je to první motorka s ABS tak při výměně brzdovky jsou znát delší hadice a vetší hydraulický odpor, každopádně vzhledem k ABS bych kapalinu doporučoval měnit včas. Citlivost páčky s ABS je slabší než bez ABS ale dá se na to zvyknout
pořídil jsem oberona na spoiku - to je klasický fail 701 - nově je na brzdovku + pořídil jsme FKMkové O-kroužky - vyzkoušel jsme jejich naložení na měsíc do brzdovky a drží, ty bych doporučoval bez výměny vozit sebou - dává se tam 22 x 2,5 mm
čidlo bočáku nechávám, přijde mi dobrá funkce - ale vyrábím eliminátor kvůli poškození - pozor na to, že nejde použít ze starších 690 - teď už je potřeba generátor impulsů, aby pravidelně uspokojoval EU požadavek na ECU
Vlastník | Honza-TA950 | |
---|---|---|
Vloženo | 8.10.2020 | |
Aktualizováno | 21.4.2023 | |
Zobrazeno | 3 878x |