Našel jsem chvilku a dostal se k údržbě - u 2018 došlo k úpravě mechanismu dekompresoru - není tam jedno výklopné závažíčko, ale dvě radiálně pohyblivé
Duka 2018 na to byla i svolávačka, u HSQ jsme svolávačku neviděl, ale zkusím ještě kontrolu přes VIN až se dostanu ke všem papírům - nestačí jim VIN ale chtějí ještě jedno číslo z dokladů
Když je v čepech, na kterých jsou závažíčka otočné větší vůle tak závažíčka naráží i do krytu rozvodů - na youtrubce je na to video a na fotkách je to taký hodně vidět. Tak jsem to rozebral (tedy vyndat kryt byl dost ježek v kleci - musel jsem i odcvaknout drcpásky držící kabeláž, protože tam hraje roli každý milimetr).
Výsledek je, že ventilové vůle jsou v pohodě (jen pravý výfukový je na kraji rozsahu) a příště to bude chtít vypodložkovat
dekompresor funguje, ale vůli má větší než by měl mít a kryt je zevnitř trochu otlučen - tak to asi vyměním - existuje na to opravná sada, není třeba měnit celou vačkovou hřídel - je to číslo 76636015044 - závažíčka a šrouby s menší vůlí
Jinak jsem ještě vyměnil zadní rozetu za 49z co jsem měl z předchozí 690 - oproti originál 46z je to značný posun pro terén k lepšímu, jednička je kratší a pomalejší, šestka pobere 60-65 kmh, to že to má při 110 kmh o 500 otáček víc mě tolik netrápí - na chlupatých gumách stejně nemá smyls jezdit víc - ale v terénu a na okreskách je to mnohem příjemnější.
Klasicky jen bylo třeba malinko upravit vodítku aby se tam rozeta a řetez dala snadno nasadit.
Z dalších drobností - vyměněný olej, trocha úprav na elektrice a navigaci - ale to je na samostatný popis
Vlastník | Honza-TA950 | |
---|---|---|
Vloženo | 8.10.2020 | |
Aktualizováno | 21.4.2023 | |
Zobrazeno | 3 879x |
Hezky pěkně ty