renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki DL 650 V-Strom (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník novvas
Vloženo 11.9.2020
Aktualizováno 11.9.2020
Zobrazeno 1 001x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Po letech ježdění na starém Transalpu jsem koukal po něčem pohodlnějším na delší cestování. Moje volba padla na Stromka, který mě zaujal poctivě napsaným inzerátem a slušnou výbavou, zkrátka si na nic nehrál.

Výška jezdce: 182 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki DL 1000 V-Strom: Ve finále jsem po projížďce na 650ce zjistil, že mi bohatě stačí.

První dojmy - Oproti Transalpu se motorkou hůř manipuluje na místě, rozšířená řídítka mi úplně nesedí, ale zvykám si. Jinak je to příjemné svezení, není to trhač rychlostních rekordů, ale síly má tak akorát pro moje potřeby.

Motorku bych doporučil pro - Pro lidi, kteří rádi cestují na pohodu a občas rádi odbočí na polní, nebo luční cestu a není pro ně priorita trhat na dálnici rychlostní rekordy.

Doplňky na motorce - Turistické plexi, originál padací rámy, Top Case a 2x Monokey Givi, samodomo na CNC vyrobený tempomat, jiné páčky spojky a přední brzdy, rozšířená řídítka, kryt motoru z pořádného železa, ukazatel zařazené rychlosti.

Recenze

Po 6 letech bráždění cest na Transalpu z roku 1987 jsem se rozhodl pro něco novějšího, pohodlnějšího, Tranďák mě nikde nenechal, ale chtěl jsem něco novějšího i s tím, že si TA nechám na pohodovější kratší výlety. Koukal jsem po různých motorkách. Některé mašiny podle mě měly svůj kultovní status vykoupený fakt nesmyslně vysokou cenovkou a po laborování mezi BMW GS, Hondou Africa Twin (vše kolem roku 2000) mne nakonec kamarád přivedl na V-Stroma. Chtěl jsem něco silnějšího, než Transalp (40kW, 600ccm), protože jsem kus chlapa a když za sebe naložím baťůžek, tak Transalp už byl naložený až až a maximální nosnost měl nižší o 45kg, než V-Strom 650. Koukal jsem po litrových V-Stromech, ale za to, co bylo v nabídce, jsem tolik peněz dávat nechtěl, ve finále jsem totiž zjistil, že mi stačí na můj jízdní styl těch 49kW i pro batůžek na pohodové výlety a jinak mezi tím není příliš rozdílu. Delší trasy jezdím stejně jen sám. Motorka i se svými 119 000 km při koupi vypadala solidně, nějaké šrámy měla od pádů předchozího majitele, ale oproti Transalpu byla slušně vybavená, pohodlná a celkově jinak v dobrém stavu, ale jako každá ojetina, měl i Stromek nějaké mouchy. Spojka je v této kilometráži před smrtí, takže ta čeká na výměnu. Dále se projevily občasné horší starty za teplého motoru a po rozborce a výměně čidla spojkové páčky, relé startéru, výměně uhlíků a kontrole čidla stojánku si to žádá nový startér. Orignál za 14 tisíc kupovat fakt nebudu, zvolil jsem druhovýrobu s poloviční cenovkou. Původní startér si nechám do rezervy, zatím není v tak strašném stavu, jen občas pozlobí. Mašina je fajn na delší cesty, je pohodlná, na dálnici v rámci předpisů, ale širší měněná řídítka mi nesedí. Budu doufat, že ,se neprojeví nějaký další nedostatek a Stromek bude dělat radost.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
islander
islander napsal 13.09.20 v 12:56 9b.

Dobrý kamarád, pohodový a spolehlivý parťák

jiřus69
jiřus69 napsal 11.09.20 v 15:38 10b.

Dobrá volba
Ať ti dělá jenom radost

Více komentářů



TOPlist