renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ducati Scrambler 1100 Special (2018)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník VikousS4
Vloženo 26.8.2020
Aktualizováno 27.8.2020
Zobrazeno 1 535x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Zlí jazykové tvrdí, že se jedná o Hondu se vzhledem Harleye a logem Ducati na nádrži...No, trochu pravdy na tom asi bude ...ale je to skvělej bike!

Více fotografii

Výška jezdce: 185 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Z900RS: důvod neuveden
Yamaha XSR 900: důvod neuveden

První dojmy - Vloni v létě jsem se svezl na předváděčce, no a bylo to to pravý, jednou ho pořídím...Měl jsem pěkně poladěnýho Icona a ještě se mi ho nechtělo zbavovat, ...a vydržel jsem to do jara ;-) Sedli jsme si okamžitě, není to úplně typická Ducati, obtížná na ovladání a vyžadující velkou pozornost při řízení. Naopak je to velký, pohodlný stroj se skvěle vyladěným motorem, skvělou ergonomií ale pořád přinášející i silnou radost z každého usednutí a každé jízdy.

Doplňky na motorce - Homologovanej Termignoni na jedné straně - strašně jsem ho chtěl a zkrácenej držák rz. Víc asi už ani není potřeba...

Recenze

Proč? Mám ty starý vzducháče Ducati opravdu rád, potřebuju stroj na téměř každodenní ježdění a sem tam na nějaký vejletění po ČR a přitom tolik neřešit kvalitu silnic a cest, a to tenhle Scrambler vrchovatě splňuje. 800ka je skvělá, jen pro mě byla trochu malá a když jsem se svezl na 11tce měl jsem jasno. Od dubna najeto cca 6,5 tkm, tak pár postřehů. Ergonomicky na mou postavu 185cm super, na dnešní dobu je to opravdu velká motorka s kovovou nádrží spoustou hliníkových doplňků, ale i částí (kyvka, blatníky), plastů je úplný minimum, vyplétaná kola. Loukotě na ostatních SCR jsou pěkný, ale dráty i přes pár kg navíc jsou o stupínek výš. Pohotovák cca 210 kg, takže pořád lehká motorka. Cca 20 kg navíc oproti 800ce jsou určitě znát, ale zbraň do zacpaných měst, hlavně Prahy je to pořád slušná a vejdu se všude. Obratnost na venkovských silnicích přináší asi nejsilnější zážitek, ať už jedu svižněji nebo na kochačku. Tady je SCR opravdu jako doma. Cestování bez problémů, samozřejmě chybí ochrana před větrem a posez je hodně otevřenej, ale i když to není žádnej dálník, dá se pohodlně do 150km/h. Jízda na rychlých silnicích I. třídy pocitově podobná jízdě na větších naháčích, samozřejmě není tolik váhy na předním kole, ale stabilita parádní, žádná nervozita ani ve vyšších rychlostech. Dá se jet i slušně sportovně, ale i na pohodu, záleží na řidiči, chuti a náladě. Takže slušná všestrannost. Stejný motor jako v Monsteru EVO 1100, charakterově ale úplně jiný. Nevím, jak se jim to v Bologni povedlo, ale SCR táhne odspodu jako lokomotiva, žádný škubání, neskutečný tah a kolem 5 tisíc lze řadit o stupeň výš...a nebo ho ještě roztočit a dát mu do 7 tisíc, a pořád táhne neskutečně. To je silnej zážitek.Tady je oproti 800ce nebetyčnej rozdíl a pocitově mi 11ka přijde silnější než udávaných 86 koní, jj ten objem...Určitě je motor trochu hlučnější než v Monsteru, údajně euronormy, tak uvidíme po desmoservisu. Brzdy předimenzované dva kotouče a brzdiče Brembo M 4.32, tady stačí až až. Ovladatelnost jako kolo (SCR 800) to už ne, ale pořád lehká a sebevědomí budící motorka. Spolujezdce nevozím, ale sedlo obrovské, moto taky, spolujezdec určitě strádat nebude. Úložnej prostor minimální, USB port, nářadí a možná ještě lékárna. Spotřeba při rychlých dálničních přesunech cca 8 litrů, při normální jízdě kolem 5 litrů, a to i při svižnější jízdě, tyhle motory jsou úsporný. Servis jako ostatní vzducháče, jsou to starý, ale při správný údržbě věčný motory.
Pro koho? Nejen pro fandu Ducati, ale každýho komu se tahle kategorie moto líbí, mladej, starej, rychlík, kochač všichni si tady to svý najdou...Jen do terénu moc ne, už vzhledově se tam nehodí a trpěla by, samozřejmě dají se polní cesty, lesní přejezdy, ale to dá každej naháč se slušnejma gumama taky...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
jawatar
jawatar napsal 05.12.21 v 10:46 10b.

Za osmikilo bych neměnil,ale chápu(185cm)!

svahilec
svahilec napsal 06.09.20 v 23:28 9b.

Verim ti kazde slovo. Jizda na tom musi byt prijemna, ale rozhodne ne plocha a legendarni bicylindrico. Za stribrnou davam bod dolu.

fsmoula
fsmoula napsal 04.09.20 v 07:41 10b.

Krásná Ducati za 10b.

VikousS4
VikousS4 napsal 28.08.20 v 22:39

Jj, zvuk takový mdlý. Trochu zpívají až ve vyšších otáčkách. Ale určitě mají více síly ve středu, a hlavně oproti origo jinde vzhledově...Race budou s mapou a komplet svody samo trochu jinde ...

nety
nety napsal 28.08.20 v 22:35 10b.

ty termixy máš homologovanou verzi?

Více komentářů



TOPlist